۰

ایرانسل با 4 خدمت سازمانی در تلکام پلاس

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۲
ایرانسل با 4 خدمت سازمانی در تلکام پلاس
ایرانسل با 4 خدمت سازمانی در تلکام پلاس

آی‌تی‌من- با پیشرفت فناوری و گستردگی ارتباطات سازمانی، کسب و کارها برای انجام فرآیندهای کاری خود به روش‌ها و بسترهای نوین ارتباطات و انتقال اطلاعات نیاز دارند.

ایرانسل نیز راهکارهای سازمانی خود را در جهت پاسخ به این نیاز طراحی و در نمایشگاه تلکام پلاس به ارایه کرده است.

سامانه مدیریت هوشمند ناوگان یکی از راهکارهای سازمان ایرانسل است که در تلکام پلاس به نمایش درآمده است. این سامانه، راهکاری جامع و یکپارچه مبتنی بر اینترنت اشیا است. در این راهکار، اطلاعات مختلفی توسط حسگرهای نصب شده روی خودروها جمع‌آوری می‌شود و پس از پردازش و تبدیل به گزارش و تحلیل، کسب و کارها را قادر می‌سازد بر اساس داده‌های واقعی و قابل اعتماد، تصمیمات بهتری اتخاذ کنند.

سرویس دیگر ارایه شده، Wi-Fi سازمانی است که کسب و کارها را قادر می‌سازد برای مراجعین خود امکان دسترسی به اینترنت و استفاده از Wi-Fi پرسرعت ایرانسل را بدون نیاز به  شبکه اینترنت موبایل فراهم کنند.

خدمات ابری ایرانسل شامل خدمات پردازش و مراکز داده مجازی، ذخیره سازی ابری و پست الکترونیکی سازمانی نیز خدمت سومی است که ایرانسل به تلکام پلاس آورده است.

اما راهکار سازمانی چهارمی که اپراتور دوم در تلکام پلاس به نمایش گذاشته، خدمات شهر هوشمند ایرانسل است. در این راهکار داده های شهری گردآوری، ذخیره سازی و تحلیل می‌شوند. از مهم‌ترین دستاوردهای ایرانسل در این حوزه طراحی و ارائه شبکه NB-IoT برای استفاده بهینه از اینترنت اشیاست.

 
کد مطلب : ۲۷۳۱۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما