۰

گوشی‌های گلکسی A71 و A51 سامسونگ معرفی شدند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۱
معرفی گوشی‌های گلکسی A71 و A51 سامسونگ
معرفی گوشی‌های گلکسی A71 و A51 سامسونگ

آی‌تی‌من- گوشی‌های گلکسی A71 و A51 با هدف قرار دادن تجربه‌ای فوق‎العاده از موبایل با استفاده از نوآوری‌های کاربردی، در دسترس همگان طراحی شده است. قابلیت‌هایی مانند عمر بالای باتری که نیاز زندگی‌های پرمشغله امروز را برآورده می‌کند، دوربین هوشمند برای ثبت دنیای اطراف به همان شکلی که می‎بینیم و البته یک نمایشگر Infinity-O که تجربه بصری فراگیری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سامسونگ با معرفی گلکسی A71 و A51 مجموعه سری A خود را موفق‌تر از گذشته ‌کرده است. سری گلکسی A از زمان معرفی در سال گذشته، یکی از محبوب‌ترین سری گوشی‎های هوشمند سامسونگ شده است. این دو گوشی جدید نوآوری‌های ضروری و موردعلاقه کاربران را در اختیار آنها قرار خواهد داد.

گلکسی A71
تجربه گوشی پیشرفته
گوشی‌های گلکسی A71 و A51 برای ثبت مهم‎ترین لحظات زندگی شما طراحی شده‌اند. دوربین اصلی این دو گوشی با داشتن سه لنز فوق عریض، ماکرو و تشخیص عمق، در کنار استفاده از قابلیت‌های هوشمند به شما امکان می‎دهد تا تقریبا همه رخدادهای زندگی‎تان را با بیشترین دقت و شفاف‌ترین تصاویر ثبت کنید.

دوربین اصلی گوشی گلکسی A71 دارای دقت فوق العاده 64 مگاپیکسل و گوشی A51 دارای دقت 48 مگاپیکسل است که به شما امکان می‌دهد در هر ساعتی از شبانه روز عکس‌هایی کاملا شفاف و دقیق بگیرید. لنز فوق عریض این دوربین‎ها دارای زاویه دید 123 درجه است که برابر با زاویه دید چشم انسان است. قابلیت هوشمند این دوربین بصورت خودکار نیاز به گرفتن عکس فوق عریض را تشخیص و به شما پیشنهاد می‌دهد و سپس بصورت خودکار حالت عکاسی، فوق عریض می‎شود. لنز ماکرو هم باعث می‌شود فوکوس روی سوژه‌های مختلف کاملا دقیق و شفاف شود. با استفاده از لنز تشخیص عمق هم می‎توانید افکت Live Focus را فعال کرده و با مات کردن پشت زمینه، سوژه موردنظرتان را در عکس کاملا برجسته کنید.

فیلمبرداری باکیفیت
با استفاده از قابلیت Super Steady Video در حالت فیلمبرداری که مانع لرزش دوربین می‌شود، از تمامی فعالیت‎ها و اتفاقات پرجنب و جوش اطراف خودتان هم تصاویری کاملا واضح و بدون پرش بگیرید. چه در حال فیلمبرداری از یک سوژه در حال حرکت باشید یا دوربین در دست‌تان باشد و خودتان در حال حرکت باشید، این قابلیت مانع کمترین لرزش در تصویر نهایی می‎شود. حتی زمانی که در حال دویدن، کوهنوردی یا بازی با حیوان خانگی‌تان هستید هم این قابلیت باعث می‌شود تصاویری که می‌گیرید کاملا واضح باشند.

نمایشگر تمام صفحه
هردو گوشی گلکسی A71 و A51 مجهز به نمایشگر سوپر آمولد Infinity-O هستند. نمایشگرهای این دو گوشی با اندازه‎های به ترتیب 6.7 و 6.5 اینچ، تجربه بصری کاملا فراگیری را به کاربر هدیه می‎کند تا دنیای اطراف خود را فراموش کرده و غرق تماشای برنامه یا بازی موردعلاقه خود روی بزرگترین صفحه نمایش‎ در میان همه گوشی‌های هوشمند سامسونگ تاکنون شود.

گلکسی A51
اتصال طولانی‌تر
گوشی‌های گلکسی A71 و A51 به ترتیب دارای باتری‌هایی با ظرفیت 4500 و 4000 میلی‎آمپرساعت هستند و به این ترتیب می‎توانید با یکبار شارژ، کل روز از گوشی‌تان استفاده کنید. همچنین قابلیت شارژ سریع 25 و 15 وات هم که اکنون برای سری گلکسی سامسونگ به یک قابلیت معمول تبدیل شده، باعث می‎شود زمان شارژ گوشی هم به حداقل برسد.
این دو گوشی دسترسی شما به اکوسیستم اپلیکیشن‌ها و خدمات هوشمند سامسونگ شامل بیکسبی، سامسونگ پی و سامسونگ هلث را هم برای کاربر فراهم می‌کند. این گوشی‌ها با پلتفرم امنیتی پیشرفته سامسونگ ناکس محافظت می‌شوند.

مشخصات گوشی‌های گلکسی A71 و A51 :
 
گلکسی A51 گلکسی A71  
۶.۵ اینچ، Full HD+ (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰) ۶.۷ اینچ، Full HD+ (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰)  
نمایشگر
Super AMOLED Super AMOLED
Infinity-O Display Infinity-O Display
لنز اصلی: ۴۸ مگاپیکسل، F2.0
لنز عمق: ۵ مگاپیکسل، F2.2
لنز ماکرو: ۵ مگاپیکسل، F2.4
لنز اولترا واید:۱۲ مگاپیکسل، F2.2
لنز اصلی: ۶۴مگاپیکسل، F1.8
لنز عمق : ۵ مگاپیکسل، F2.2
لنز ماکرو : ۵ مگاپیکسل،F2.4
لنز اولترا واید:۱۲مگاپیکسل، F2.2
 
عقب
 
 
دوربین
سلفی : ۳۲ مگاپیکسل، F2.2 سلفی : ۳۲ مگاپیکسل، F2.2 جلو
158.5x73.6x7.9mm
۱۷۲ گرم
163.6x76.0x7.7mm
۱۷۹ گرم
ابعاد و وزن
Octa Core
Quad 2.3GHz + Quad 1.7GHz
Octa Core
Dual 2.2GHz + Hexa 1.8GHz
AP
۴ یا ۶ گیگابایت رم ۶ یا ۸ گیگابایت رم  
حافظه
۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی
درگاه حافظه Micro SD  (قابل ارتقا تا ۵۱۲ گیگابایت) درگاه حافظه Micro SD  (قابل ارتقا تا ۵۱۲ گیگابایت)
دو سیم کارت (هم‎زمان با کارت حافظه) دو سیم کارت (هم‎زمان با کارت حافظه) سیم کارت
۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع ۱۵ وات ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع ۲۵ وات باتری
حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش، تشخیص چهره حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش، تشخیص چهره تایید بیومتریک
مشکی، سفید، آبی، صورتی مشکی، نقره‌ای، آبی، صورتی رنگ
کد مطلب : ۲۷۳۱۹۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما