۰

رویداد فناورانه سایتک، تیم‌های برتر خود را شناخت

تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵
برگزاری نخستین رویداد فناورانه سایتک
برگزاری نخستین رویداد فناورانه سایتک
 
آی‌تی‌من- در روز داوری نهایی رویداد فناورانه سایتک، پس از انصراف 4 تیم شرکت کننده، 21 تیم به ارائه اندیشه‌های فناورانه‌شان پرداختند که رویکرد عمده ایده‌ها بر اساس هوش مصنوعی، بازی سازی، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی و برنامه‌های ساخته شده توسط ایده پردازان با رویکرد ارائه محتوای کیفی و کاربردی به مخاطب بود.

الهه حجازی، رییس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران در اختتامیه این رویداد با اعلام اینکه فرصت مطلوبی به منظور افزایش سرمایه اجتماعی– معنوی ایجاد شده است، افزود: حاصل این رویداد، دریافت خدمات‌دهی به افرادی بود که محروم از این خدمات بودند.

حجازی با بیان اینکه دومین دوره این رویداد در اردیبهشت 99 برگزار می‌شود، اظهار داشت: امروزه باید علم و فناوری بیش از پیش در کنار هم قرار گرفته و زمینه‌های کارآفرینی‌های فناورانه توسعه پیدا کند.

رییس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران در ادامه افزود: در این راستا تا پایان سال، مرکز نوآوری‌های دانشکده نیز راه اندازی و تجهیز خواهد شد و برای آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با کسب و کارهای نوین، کارگاه‌هایی در این خصوص راه اندازی خواهند شد.

در پایان این رویداد فناورانه، هیأت داوران هیچ تیمی‌را به عنوان تیم نخست انتخاب نکرد و یک تیم در مقام دوم و سه تیم در مقام سوم قرار گرفتند. علاوه بر  این، بر اساس نظر هیأت داوران، ده تیم توسط شتاب دهنده ابرزندگی از حمایت برای توسعه برخوردار شوند.

بر این اساس، تیم‌های کوارتز، تفکر علمی، یک قاشق مربای توت فرنگی در جایگاه سوم و تیم «ارزیابی واقع شناسی از راه واقعیت مجازی» در جایگاه دوم این رویداد فناورانه قرار گرفتند.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۳۲۰۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما