۰

آنچه درباره گلکسی نوت ۱۰ لایت سامسونگ می‌دانیم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۲
گوشی گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ
گوشی گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ

آی‌تی‌من- سامسونگ اواخر تابستان گذشته از گوشی پرچمدارش، گلکسی نوت ۱۰ رونمایی کرد. این گوشی از آنجا که در رده پرچمداران سامسونگ قرار می‌گیرد هم امکانات ویژه‌ای داشت و هم از قیمت بسیار بالایی برخوردار بود. حالا سامسونگ نسخه‌ای از این گوشی را با امکانات ساده‌تر و البته قیمت مناسب‌تر معرفی می‌کند.

بر اساس اطلاعاتی که درباره این گوشی منتشر شده، با نام گلکسی نوت ۱۰ لایت معرفی می‌شود و از صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی با وضوح تصویر  FHD+، پردازنده اگزینوس ۹۸۱۰ و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۵ واتی بهره می‌برد. این گوشی هفته آینده در نمایشگاه سی‌ای‌اس ۲۰۲۰ معرفی می‌شود.

گوشی گلکسی نوت ۱۰ لایت از دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و حسگر ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم دو برابری برخوردار است و از حافظه‌ رم ۶ گیگابایتی و ۱۲۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه microSD بهره می‌برد.

این دستگاه با قلم اس پن همراه ارایه می‌شود و از رابط کاربری OneUI 2.0 بر پایه‌ اندروید ۱۰ و بلوتوث ۵ بهره می‌برد.

از آنجا که گلکسی نوت ۱۰ لایت، نسخه سبک‌تر گلکسی نوت ۱۰ به شمار می‌رود از قیمت کمتری نیز برخوردار است و گفته می‌شود قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی ۶۷۵ دلار است. 

گلکسی نوت ۱۰ لایت احتمالا ۲۰ دی (۱۰ ژانویه) در کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد.
 

نمایشگاه CES که هر سال اوایل سال نوی میلادی در لاس‌وگاس برگزار می‌شود، امسال نیز از ۱۷ دی ماه کار خود را در این شهر آغاز می‌کند و تا ۲۰ دی‌ماه ادامه خواهد داشت (هفتم تا دهم ژانویه ۲۰۲۰). البته باید متذکر شویم که معمولا شرکت‌های تولیدکننده گوشی موبایل در نمایشگاه CES شرکت نمی‌کنند، چرا که این نمایشگاه به محصولات مصرفی اختصاص دارد و لوازم الکترونیکی و خانگی را شامل می‌شود، بنابراین معدود شرکت‌های موبایلی این نمایشگاه را برای رونمایی ازمحصولات‌شان انتخاب می‌کنند. اما برای شرکت‌های موبایلی نمایشگاه ویژه‌ای به نام MWC به فاصله یک ماه بعد در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود که این رویداد بزرگ جایگاهی ویژه برای تولیدکنندگان گوشی‌های موبایل و فناوری‌های مرتبط است تا به معرفی و رونمایی محصولاتشان بپردازند.

با این حال سامسونگ این گوشی را در نمایشگاه CES 2020 معرفی می‌کند و معرفی گلکسی اس ۱۱ را به نمایشگاه MWC اختصاص می‌دهد.
 
مرجع : GSMArena
کد مطلب : ۲۷۳۲۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما