۰

گلکسی S10 lite و Note 10 lite در نمایشگاه CES 2020 رونمایی شدند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۳
گوشی‌های گلکسی S10 lite و Note 10 lite در نمایشگاه CES 2020 رونمایی شدند
گوشی‌های گلکسی S10 lite و Note 10 lite در نمایشگاه CES 2020 رونمایی شدند
 
آی‌تی‌من- این نسخه‌های لایت که براساس قابلیت‌های سری اس و سری نوت سامسونگ طراحی شده‎اند تمامی قابلیت‌های اصلی مانند جدیدترین فناوری‌های دوربین، قلم S Pen، نمایشگر فراگیر و باتری با عمر بالا را با قیمتی اقتصادی‌تر در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

دی‌جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل گفت: دستگاه‌های گلکسی اس و نوت توانسته است خواست کاربران را در سراسر جهان برآورده کنند. این دستگاه‌ها نشان دهنده تلاش مداوم ما برای ارائه برترین نوآوری‌های این بازار در حوزه عملکرد و قدرت تا هوش مصنوعی و ارائه خدمات هستند. گلکسی نوت 10 لایت و اس 10 لایت همه قابلیت‌های برتر در سری گلکسی نوت و اس را در خود دارند.
 
گلکسی اس 10 لایت: برترین دوربین برای عکاسی بی‌نقص و فیلمبرداری ساده
گوشی‌های گلکسی لایت مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و توانایی‌های دوربین را در خود دارند که با استفاده از برترین فناوری‌های سامسونگ ساخته شده و در محصولی اقتصادی‌تر در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

با گلکسی اس 10 لایت عکاسی خود را یک قدم جلوتر ببرید. لنز اصلی دوربین این گوشی زاویه دید باز داشته و علاوه بر این، لنزهای اولترا واید و ماکرو هم در این گوشی بکار گرفته شده است. در کنار آن استفاده از Super Steady OIS در کنار فناوری Super Steady باعث می‌شود تا عکس‌ها و ویدیوهایی با فوکوس واضح و بدون لرزش بگیرید و به این ترتیب تجربه خودتان از دنیای اطراف را به بهترین شکل با دیگران به اشتراک بگذارید.



دوربین اولترا واید این گوشی دارای لنزی با زاویه دید 123 درجه است که از این منظر زاویه‌ای مشابه با چشم انسان را شبیه سازی می‌کند. رزولوشن بالای دوربین های اصلی و سلفی این گوشی هم به شما امکان می‌دهد تا تمامی جزییات صحنه را به دقیق‌ترین شکل ثبت کنید.
 
گلکسی نوت 10 لایت: بهره‌وری بهتر در هر مکان و هر زمان
با گوشی گلکسی نوت 10 لایت و قلم S Pen موجود در آن  می توانید بهره‌وری کارهای خود را به بهترین شکل افزایش دهید. پشتیبانی از بلوتوث کم مصرف (BLE) به این معنی است که شما می‌توانید تنها با یک کلیک روی قلم S Pen پرزنتیشن خود را نمایش داده، پخش ویدیو را کنترل کرده و یا عکس بگیرید. قابلیت Air Command هم به شما امکان می‌دهد تا بهراحتی و سریع به قابلیت‌های S Pen دسترسی پیدا کنید. اپلیکیشن Samsung Notes هم یادداشت برداری در هنگام حرکت را ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند. حالا شما می‌توانید یادداشت‌های دستنویس خود را براحتی به متن دیجیتالی قابل ویرایش و اشتراک‌گذاری تبدیل کنید.


 
قابلیت‌های برتر گلکسی در سری لایت
گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی اس 10 لایت امکان دسترسی تعداد بیشتری از علاقه مندان را به قابلیت‌های برتر سری گلکسی سامسونگ فراهم می‌کند:
● نمایشگر بدون حاشیه: گلکسی نوت 10 لایت و اس 10 لایت دارای نمایشگرهای Infinity O بدون حاشیه هستند. این نمایشگرها با اندازه 6.7 اینچ امکان تجربه ویدیویی فراگیر را به شما می‌دهد تا بیشترین لذت را از محتوای چندرسانه‌ای موردنظر خودتان داشته باشید.

● باتری بزرگتر با عمر بالاتر: گلکسی نوت 10 لایت و اس 10 لایت دارای باتری بزرگ 4500 میلی آمپری با قابلیت شارژ فوق سریع هستند که این یعنی شما می‌توانید برای مدت بیشتری از دستگاه استفاده کرده و حتی در زمان نیاز به شارژ گوشی، این کار را سریع‌تر انجام دهید.

● خدمات و امنیت: گلکسی نوت 10 لایت و اس 10 لایت مجهز به خدمات، اکوسیستم و اپلیکیشن‌های سامسونگ مانند بیکسبی، سامسونگ پی و سامسونگ هلث هستند. همانطور که انتظار می‌رود این دستگاه‌های گلکسی با پلتفرم امنیتی سامسونگ ناکس، حفاظت می‌شوند.
گلکسی اس 10 لایت در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی عرضه خواهد شد در حالی که گلکسی نوت 10 لایت با رنگ‌های مشکی، قرمز و رنگ آئورا گلو (Aura Glow) عرضه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید به news.samsung.com/galaxy, www.samsungmobilepress.com, www.samsung.com مراجعه کنید.
 
مشخصات گلکسی اس 10 لایت و نوت 10 لایت
 
  گلکسی اس 10 لایت گلکسی نوت 10 لایت
 
 
نمایشگر
6.7 اینچ
+Full HD
Super AMOLED Plus
Infinity-O Display
(2400x1080 (394ppi
6.7 اینچ
+Full HD
Super AMOLED
Infinity-O Display
(2400x1080 (394ppi
  • نمایشگر Super AMOLED Plus تلفیقی از طراحی ارگونومیک در صفحه‌ای باریک و سبک با استفاده از فناوری انعطاف پذیر OLED است
    اندازه‌گیری نمایشگر بر اساس قطر یک مستطیل کامل انجام شده و گوشه‌های گرد شده هم در آن محسوب شده است. فضای واقعی قابل مشاهده به دلیل گرد بودن گوشه ها و حفره دوربین، کمتر است.
  دوربین اصلی: سه گانه
 Macro: 5MP F2.4
- Wide-angle: 48MP Super Steady OIS AF F2.0
- Ultra Wide: 12MP F2.2
 سلفی: 32MP F2.2
اصلی: سه گانه
- Ultra Wide: 12MP F2.2
- Wide-angle: 12MP Dual Pixel AF F1.7 OIS
 Telephoto: 12MP AF F2.4OIS
سلفی: 32MP F2.2
بدنه
75.6x162.5x8.1mm
186g
76.1x163.7x8.7mm
199g
AP
 
 
پردازنده هشت هسته‌ای
64 بیتی 7 نانومتری
(2.8GHz+2.4GHz+1.7GHz)
پردازنده هشت هسته‌ای
64 بیتی 10 نانومتری
(Quad2.7GHz+Quad 1.7GHz)
 
 
حافظه
6/8 گیگابایت رم
128 گیگابایت حافظه داخلی
6/8 گیگابایت رم
128 گیگابایت حافظه داخلی
  • بر اساس مدل، رنگ، بازار و اپراتور ممکن است متفاوت باشد
    حافظه قابل استفاده کاربر به دلیل حافظه اشغالی توسط سیستم عامل و نرم افزارهای داخلی، کمتر است. میزان حافظه قابل استفاده بسته به اپراتور و بسته های نرم افزاری متفاوت خواهد بود.
 
 
باتری
4500 میلی آمپر ساعت (تیپیکال) 4500 میلی آمپر ساعت (تیپیکال)
  • مقدار تیپیکال در شرایط آزمایشگاهی شرکت ثالث تست شده است. مقدار تیپیکال برابر میانگین تخمینی با در نظر گرفتن میزان انحراف در نمونه‌های باتری مورد آزمایش تحت استاندارد IEC 61960 است. حداقل میزان اندازه‌گیری شده 4370 میلی آمپرساعت بود. عمر واقعی باتری ممکن است بسته به شرایط شبکه، الگوی مصرف و دیگر عوامل تغییر کند.
سیستم عامل اندروید 10
 
 


 
کد مطلب : ۲۷۳۲۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما