۰

TCL برای میت ایکس و گلکسی فولد رقیب تراشید

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۷
TCL برای میت ایکس و گلکسی فولد رقیب تراشید

آی‌تی‌من - گوشی‌های تی‌سی‌ال با نام‌های TCL 10L ،TCL 10 Pro و TCL 10 5G معرفی شده‌اند که قیمتی کمتر از ۵۰۰ دلار دارند اما از قابلیت‌هایی پیشرفته‌ای بهره می‌برند. در میان گوشی‌های معرفی شده تی‌سی‌ال یک گوشی تاشدنی هم هست که قرار است رقیب مهمی برای گلکسی فولد و میت ایکس باشد.

البته باید به این نکته بپردازیم که تی‌سی‌ال در نمایشگاه CES به شکل کامل محصولاتش را معرفی نکرده و معرفی کامل گوشی‌هایش را به کنگره جهانی موبایل موکول کرده است.

یکی از گوشی‌های جدید تی‌سی‌ال با نام TCL 10 Pro به عنوان پرچم‌دار این سری محسوب می‌شود، مدل ۱۰ ال گوشی پایین‌رده‌ این سری است و مدل ۱۰ فایو جی قرار است یکی از نخستین گوشی‌های هوشمند 5G دنیا باشد که با قیمتی زیر ۵۰۰ دلار عرضه می‌شود.


به نظر می‌رسد گوشی تاشدنی TCL پتانسیل زیادی برای موفقیت در بازار دارد و بر اساس گزارش این شرکت، گوشی جدیدش دارای نمایشگر OLED منعطف است که در بخش بیرونی دستگاه نمایشگر دیده نمی‌شود و هنگام تا کردن دستگاه، با محصولی کاملا تخت مواجه می‌شویم.

گوشی تاشو TCL شبیه موتورولا ریزر است و البته تی‌سی‌ال ظاهرا قصد ندارد در بخش گوشی‌های تاشدنی عجله کند. البته باید به این نکته هم توجه کنیم که پیش از این گوشی‌های تی‌سی‌ال برای بررسی در اختیار کارشناسان قرار گرفت و نتایج این بررسی‌ها نشان داد که این دستگاه‌ها در بخش لولا دارای مشکلاتی هستند.


بر این اساس شرکت تی‌سی‌ال قصد دارد فعلا صبر کند تا نرم‌افزار دستگاهش بهتر از قبل شود و با شیشه مقاوم‌تری بتواند از نمایشگر تاشدنی محافظت کند.

گوشی TCL 10 Pro ظاهرا بهترین گوشی هوشمند این شرکت به شمار می‌رود. این دستگاه کمتر از ۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت، اما از طراحی خوبی برخوردار است که یادآور گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ و وان‌پلاس ۷ پرو است.

تی‌سی‌ال در گوشی ۱۰ پرو از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد و دارای دوربین چهارگانه است. این گوشی همچنین از جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری بهره می‌برد در حالی که در گوشی‌های تازه این قابلیت حذف شده بود. نمایشگر دستگاه در لبه‌ها خمیده شده‌اند و دوربین ماکرو TCL 10 Pro عملکرد قابل قبولی دارد.

قیمت دو گوشی دیگر با نام‌های TCL 10L و TCL 10 5G اعلام نشده اما با توجه به اینکه یکی از این گوشی‌ها از سرویس شبکه 5G پشتیبانی می‌کند اما قیمتی کمتر از ۵۰۰ دلار خواهد داشت.
تی‌سی‌ال ۱۰ 5G  قرار است از یکی از پردازنده‌های سری اسنپدراگون ۷۰۰ کوالکام احتمالا اسنپدراگون ۷۶۵ برخوردار خواهد بود.

استفاده از تراشه ۷۶۵ اسنپدراگون، نکته‌ای مثبت برای گوشی تی‌سی‌ال است چرا که این تراشه دارای مودم 5G است که مصرف باتری کمتری دارد.

این دو گوشی نیز دوربین چهارگانه دارند. براساس گزارش TCL، در جریان نمایشگاه MWC 2020 جزیيات بیشتر در رابطه با این گوشی‌ها منتشر خواهد شد.

 
کد مطلب : ۲۷۳۲۵۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما