۰

غیبت پلی‌استیشن در E3

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۴
غیبت پلی‌استیشن در نمایشگاه E3
غیبت پلی‌استیشن در نمایشگاه E3

آی‌‌تی‌من- سرگرمی‌های تعاملی سونی (SIE) شرکت چندملیتی که مسوول تولید و ارایه کنسول پلی‌استیشن و سازنده و ناشر عنوان‌های بزرگ بازی ویدئویی است، اعلام کرده که چشم‌انداز نمایشگاه گیم E3 با برنامه‌ریزی‌های این شرکت برای سال جاری مناسب نیست و به همین دلیل در این نمایشگاه شرکت نخواهد کرد.

سخنگوی SIE در این رابطه گفت: پس از ارزیابی‌های مستمر، تصمیم گرفتیم که در نمایشگاه E3 2020 شرکت نکنیم.

وی افزود: ما برای ESA (انجمن نرم‌افزارهای سرگرمی) به عنوان یک سازمان ارزش ویژه‌ای قائلیم؛ اما احساس نمی‌کنیم که نمایشگاه E3 2020، مکان مناسبی برای آنچه باشد که امسال روی آن تمرکز کرده‌ایم.

این سخنگو اعلام کرد: استراتژی ما امسال حضور در صدها رویداد مشتری محور در سطح جهان است. ما روی این مساله تمرکز کرده‌ایم که علاقه‌مندان، خود را عضوی از خانواده پلی‌استیشن حس کنند و به محتوای مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

وی افزود: ما مجموعه‌ای از عناوین تازه جذاب بازی برای پلی‌استیشن 4 داریم و با رونمایی از  پلی‌استیشن در آینده نزدیک، به سالی دلپذیر در کنار طرفداران‌مان می‌اندیشیم.

این دومین سال پیاپی است که پلی‌استیشن در E3 حاضر نمی‌شود. پلی‌استیشن از همان آغاز از این رویداد برای رونمایی و معرفی ویژگی‌های کنسول‌های جدیدش استفاده می‌کرد و نخستین بار در سال 1995 در این نمایشگاه حاضر شد. اما ESA به عنوان برگزار کننده E3 نتوانسته رضایت تمامی مشارکت‌کنندگانش را جلب کند. برخی ناشران بازی مانند سونی و EA علاقه دارند که E3 محلی برای گردهمایی علاقه‌مندان بازی و گیمرها باشد، اما گروه دیگری هم هستند که می‌خواهند E3 به رویدادی صرفا B2B و محل بحث و گفت‌وگو بین بازیگران این صنعت تبدیل شود.


 
مرجع : gamesindustry
کد مطلب : ۲۷۳۲۷۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما