۰

رونمایی از برند ایرانی یونیوو در نمایشگاه الکامپ مشهد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۰
رونمایی از برند ایرانی یونیوو
رونمایی از برند ایرانی یونیوو
   
آی‌تی‌من- شرکت بهین تکنولوژی که در سال 1371 کار خود را آغاز کرد، توانست با استفاده از تجربه 27 ساله خود برند ایرانی یونیوو را تولید و عرضه کند.

بهین تکنولوژی در برند یونیوو با تمرکز بر محصولات خاصی چون مینی پی‌سی ، آل این وان و مانیتور و استند محصولات قابل رقابت با نمونه های جهانی را به همراه خدمات مناسب تولید و عرضه می کند.

این مجموعه در نمایشگاه الکامپ مشهد، 11 محصول از یونیوو شامل سه آل‌این‌وان، دو مانیتور، 5 مینی پی‌سی و یک استند را رونمایی کرد. آل‌این‌وان‌های یونیوو در سه مدل AIO Ua225 ، AIO Ua240  و AIO Ua110 است و مانیتورهای آن هم در دو مدل UM24700 و UM22800 ارایه شده‌اند.

   

این شرکت مونتاژ و عرضه اولین کامپیوترهای خود را با پردازنده های SX و DX در سال 1372 کلید زد و از سال 1373، فعالیت خود در زمینه اجرای پروژه های شبکه، فروش تجهیزات جانبی و عضویت در شورای عالی انفورماتیک را گسترش داد و توانست به زودی پس از آن مجوز تولید کامپیوتر و UPS و ماوس و کیبورد را از سازمان صنایع و معادن استان تهران دریافت کند.

اقدامات بهین تکنولوژی در همین سطح خلاصه نشد و این شرکت، اولین مرکز سرویس و خدمات و پشتیبانی نوت‌بوک و کامپیوترهای شخصی به نام گارانتی بهین را در سال 1381 راه اندازی کرد. این مجموعه در همان سال به  عضویت انجمن شرکت های انفورماتیک نیز درآمد.

بهین تکنولوژی همچنان به گسترش فعالیت‌های خود ادامه داد و توانست در سال 1382 به فروش محصولات Fujitsu-Siemens (محصول مشترک آلمان و ژاپن) شامل انواع نوت‌بوک و سرور با گارانتی بهین بپردازد. 5 سال پس از آن، این مجموعه به تولید کننده تبدیل شد و احداث کارخانه بهین در شهرک صنعتی عباس آباد را کلید زد.



دریافت نمایندگی رسمی محصولات Zero Client و Thin Client از کمپانی معتبر Atrust تایوان و (Lenovo (IBM در زمینه Laptop، Tablet و AIO نیز در سال 1390 یکی دیگر از موفقیت های بهین تکنولوزی بود اما این موفقیت به همین جا ختم نشد و این شرکت در سال 1393 نمایندگی رسمی اسپیکرهای بلوتوثی Divoom و پاوربانک‌های Romoss را نیز دریافت کرد.

دریافت نمایندگی رسمی از کمپانی Lexar در زمینه USB flash و MicroSD نیز در سال 1394 توسط این مجموعه رقم خورد و در نهایت گواهینامه نمایندگی انحصاری محصولات روموس در ایران نیز در یک سال بعد از آن از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای این شرکت صادر شد.

ارایه گارانتی بهین برای محصولات تبلت، آل این وان، مانیتور، پی‌سی با نشان تجاری Dell، محصولات تبلت، آل این وان، مانیتور، پی سی، مینی پی سی، لوازم جانبی با نشان تجاری Lenovo، محصولات لپ تاپ، تبلت، آل این وان، مانیتور، پی سی، مینی پی سی، لوازم جانبی با نشان تجاری Fujitsu، محصولات تین کلاینت و زیروکلاینت با نشان تجاری ATRUST و محصولات جانبی با نشان تجاری Lexar آخرین اقدام بهین تکنولوژی در محصولات خارجی تا کنون محسوب می‌شود.

در نهایت نیز کارخانه بهین تحت عنوان «صنایع بهین» در سال 1396فعالیت خود را آغاز کرد و تولید AIO و miniPC با برند Univo را کلید زد. در حال حاضر نیز بهین تکنولوژی به عنوان یک تولید کننده داخلی در زمینه محصولات IT، قدرت تولید مینی پی سی ، آل این وان، مانیتور و استند ایرانی در حد رقابت با برندهای خارجی را داراست.


 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۳۳۰۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما