کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حضور پررنگ شهرداری تهران در الکامپ مشهد

3 بهمن 1398 ساعت 13:19

بیست و دومین نمایشگاه الکامپ و نهمین دوره نمایشگاه شهر هوشمند مشهد سه شنبه اول بهمن ماه در حالی با حضور شهردار مشهد و معاون وزیر ارتباطات افتتاح شد که سازمان فاوای شهرداری تهران در این رویداد حضور پررنگی دارد و به معرفی تازه‌ترین دستاوردهای مدیریت شهری پایتخت در حوزه فناوری و سرویس‌های هوشمند می پردازد.



آی‌تی‌من- این سازمان با حضور در بیست و دومین نمایشگاه «الکامپ» شهر مشهد و همچنین نهمین نمایشگاه «شهر هوشمند» که به صورت هم زمان در این شهر برگزار می‌شود، آخرین دستاوردهای خود در زمینه برنامه «تهران هوشمند»، سرویس‌های هوشمند شهروندی، زیرساخت‌های هوشمند سازمانی و برنامه‌های آتی این حوزه را در معرض بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

در روز نخست این رویداد محمدرضا کلایی، شهردار مشهد، ستار‌هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات ضمن بازدید از غرفه سازمان فاوا با محمد فرجود، مدیرعامل این سازمان دیدار و گفتگو کردند و طی تبادل نظر در خصوص تجربیات دو شهر درباره هوشمندسازی، در جریان آخرین تحولات و اقدامات این حوزه قرار گرفتند.

در این دوره از نمایشگاه شهر هوشمند حضور استارتاپ‌های فعال در زمینه مدیریت شهری پررنگ بوده و بیش از نیمی از فضای نمایشگاه در اختیار اکوسیستم نوآوری کشور قرار گرفته است.

همچنین در طول چهار روز زمان برگزاری این نمایشگاه، موضوع شهرهوشمند و مباحث مرتبط با آن در قالب انجام سخنرانی، برگزاری کارگاه و پنل‌های مختلف مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

این رویداد از یکم  بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد آغاز شده و تا فردا (جمعه، چهارم بهمن ماه) میزبان بازدیدکنندگان است.


 
 


کد مطلب: 273309

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/273309/حضور-پررنگ-شهرداری-تهران-الکامپ-مشهد

ITMen
  https://www.itmen.ir