۰

شاتل موبایل به مشترکین سیم‌کارت‌های خود روزانه پیشنهاد شگفت انگیز ارائه می‌کند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۹
پیشنهاد شگفت انگیز روزانه شاتل موبایل
پیشنهاد شگفت انگیز روزانه شاتل موبایل

آی‌تی‌من این اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری 3G و 4G، با هدف خلق تجربهای لذت بخش و رویکرد کاهش هزینه‌های مشترکین، اقدام به عرضه بسته‌های تخفیفدار اینترنت، مکالمه، پیامک و ترکیبی به صورت روزانه و تحت عنوان «پیشنهاد روز» کرده است.

بسته‌های ارائه شده در «پیشنهاد روز»، بسته‌های روزانه، هفتگی و ماهانه متنوعی هستند که به صورت تصادفی در هر روز ارائه و تا 50 درصد تخفیف را برای مشترکین سیم کارت‌های این اپراتور به ارمغان می‌آورند.

گفتنی است، «پیشنهاد روز» شاتل موبایل به طور روزانه و از طریق شماره گیری کد دستوری #3*1* از طریق سیم کارت‌های شاتل موبایل و یا مراجعه به سیستم کنترل حساب اینترنتی به نشانی my.shatelmobile.ir قابل مشاهده و خریداری بوده و مشترکین می‌توانند به راحتی این بسته‌های مبتنی بر پیشنهاد روزانه را روی خط شاتل خود فعال کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل با پوشش سراسری  3G و 4G و پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی http://www.shatelmobile.ir/ مراجعه کنند و یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۳۳۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما