کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شرکت وردلاین برند اینجنیکو، غول صنعت پرداخت اروپا را خرید!

16 بهمن 1398 ساعت 16:52

شرکت Worldline در تاریخ 1398/11/14(سوم فوریه 2020)، شرکت فرانسوی Ingenico را به عنوان یکی از غول‌های صنعت پرداخت اروپا و دنیا، به مبلغ 7.8 میلیارد یورو خرید تا بتواند به یکی از چهار شرکت برتر صنعت پرداخت در جهان تبدیل شود و گوی سبقت را از رقبایی نظیر شرکت‌های VISA و Master Card برباید.



به گزارش رویترز، شرکت Worldline که خود از شرکت فرانسوی فناوری اطلاعات آتوس (ATOS.PA) متولد شده است، در راستای تلاش برای ایجاد سهم خود از معاملات دیجیتال و پرداخت الکترونیکی در بازارهای آتی دست به این اقدام زده است. لازم به ذکر است که این شرکت در سال میلادی گذشته نیز موجی از ادغام و جمع آوری شرکت‌ها را در بین رقبای ایالات متحده انجام داده است.

شرکت  Worldline دارای محصولات کاملی از سخت‌افزارها و نرم‌افزارها در حوزه پرداخت است که مهم‌ترین آن ترمینال‌های با قابلیت پرداخت الکترونیکی یکپارچه (سلف سرویس)، با نام تجاری Valina است. این محصول با ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دیده شده کاربردهای زیادی در ارائه خدمات پرداخت در حوزه‌های مختلف از جمله جایگاه‌های سوخت و همچنین تجهیز خدمات سلف سرویس در بخش‌های مختلف را داراست.

شرکت Worldline  در سال مالی گذشته توانسته با عقد قراردادی چشم‌گیر و قابل توجه، تجهیز خدمات سلف سرویس در کشور سوئد را از آن خود کند. رشد روزافزون کاربری و تقاضای ترمینال Valina در حال حاضر به‌گونه‌ای است که مدیر عامل مجموعه، آقای گراپینت آینده شرکت Wordline را از آن Valina می‌داند.
 

 
  ژیل گراپینت، رئیس اجرایی Worldline به خبرنگاران گفت: ما احتمالاً شاهد تحكیم و ثبات بیشتر خواهیم بود. و تصاحب و مالکیت شرکت Ingenico ارزش سهام ضمنی 7.8 میلیارد یورو را به شرکت ما اعطا می‌کند و بلافاصله درآمد جهانی ما را به ازای هر سهم افزایش می‌دهد. وی افزود: بر اساس پیش‌بینی ما تا سال 2024، این رقم به ارزش تقریبی 250 میلیون یورو خواهد رسید.
 
منبع : ویرلن


کد مطلب: 273364

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/273364/شرکت-وردلاین-برند-اینجنیکو-غول-صنعت-پرداخت-اروپا-خرید

ITMen
  https://www.itmen.ir