کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه نسخه ویژه گلکسی Z Flip سامسونگ با همکاری برند تام براون

23 بهمن 1398 ساعت 0:30

شرکت سامسونگ و برند شناخته شده تام براون در حوزه مد، امروز از نسخه ویژه‌ گوشی تاشوی سامسونگ با نام گلکسی Z Flip Thom Browne Edition رونمایی کردند.


 
آی‌تی‌من-این گوشی نتیجه همکاری انحصاری دو شرکت پیشرو، یکی در عرصه فناوری و دیگری در عرصه مد است. نسخه تام براون گلکسی Z Flip ترکیبی از گوشی کاملا جدید و تاشوی سامسونگ و سبکی پیشرو و بی‌زمان در حوزه مد است که می‌تواند تجربه‌ای بی‎سابقه از یک گوشی تاشو را به شما منتقل کند.

تام براون می‌گوید «مشارکت با سامسونگ برای تولید نسخه تام براون گلکسی Z Flip فرصتی باورنکردنی برای تحول روش کاربران در ابراز خودشان با استفاده از گوشی‌های هوشمند بود. ما نسخه تام براون گلکسی Z Flip را دقیقا مانند کلکسیون‌های خودم، یعنی با درنظر گرفتن تناسب، فردیت و زیبایی شناختی، طراحی کردیم تا ترکیبی کامل از فناوری و هنر باشد».


گلکسی Z Flip Thom Browne Edition برای کسانی خلق شده است که از ابراز خودشان هراسی ندارند و می‌خواهند محصولات فناوری که استفاده می‌کنند هم به اندازه لباس‌هایشان، متمایز باشد. در این محصول از رنگ‌های متمایز برند تام براون روی یک زمینه خاکستری استفاده شده است که انعکاسی دقیق از راهروهای نمایش مد این برند و تمامی قابلیت‌های نوآورانه گلکسی Z Flip است. برای آنکه کلکسیونی کامل در اختیار داشته باشید، این نسخه ویژه به همراه نسخه‌های خاصی از هدست بی‎سیم گلگسی Buds+ و ساعت هوشمند گلکسی Watch Active2 ارائه می‎شود.

کت‌های خاکستری تام براون حالا به شکلی زیبا در نمای بیرونی گلکسی Z Flip جای گرفته‎اند. این نسخه محدود از گوشی جدید سامسونگ اولین محصولی است که با وجود روکش شیشه‌ای، نمای خاکستری دارد و در زمان لمس، حس خاصی به کاربر داده و می‎تواند براحتی آن را در دست خود نگه دارد. روکش چرمی خاکستری در کیس گوشی با استفاده از رنگ‌های مختص برند تام براون در بخش وسطی، شکلی کاملا مدرن پیدا می‌کند. گلکسی Z Flip Thom Browne حتی در زمان باز شدن هم جزییات طراحی خود را به خوبی نشان می‌دهد. با هر بار روشن شدن گوشی، پرده‌های اختصاصی این طراحی، که به طراحی‎های ویژه دفاتر این برند در اواسط قرن حاضر اشاره دارد، روی صفحه نشان داده می‎شود. آیکون‌های اپلیکیشن‌ها هم با استفاده از فونت‎های کلاسیک طراحی شده تا یکپارچگی عناصر طراحی تام براون را حفظ کند. در قسمت صدا هم از صدای دستگاه تایپ، زنگ تلفن آنالوگ و صدای ضربه پا روی کف مرمری استفاده شده که صداهای دستگاه را کاملا منحصربه‌فرد می‌کند. استفاده از تصویر تام براون به عنوان پس زمینه گوشی هم باعث می‎شود تا این تجربه کاملا یکپارچه شود.
 
کلکسیونی از لوازم جانبی
 کاربران از همان لحظه باز کردن جعبه گوشی، با جهانی از لوازم لوکس و مطابق با مد روز مواجه می‎شوند. همانند زمانی که درب کمدی از لوازم ارزشمند را باز می‎کنید، مانند اینکه کاغذ دیواری برند تام براون با آن رنگ خاکستری تا خورده و رنگ‌های مختص این برند، تجربه‌ای کاملا جدید از مد به شما می‎دهند. در داخل جعبه یک ساعت هوشمند گلکسی Watch Active 2 با بندهای چرمی خاکستری و تصویر روی صفحه ساعت که بصورت اختصاصی توسط تام براون طراحی شده، به شما امکان می‎دهد تا سلامتی را مطابق با سبک خود پیگری کنید. برای تکمیل شدن این سبک شخصی، در کنار نسخه تام براون گلکسی Z Flip، هدفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز پلاس هم با رنگ خاکستری مشابه ارائه می‎شود تا تجربه‌ای کاملا منسجم در زمان حرکت داشته باشید. علاوه بر این یک کیس گوشی خاص با سبک طراحی تام براون هم داخل این بسته قرار داده شده است.



نسخه تام براون گلکسی Z Flip در تعداد محدود و در بازارهای منتخب عرضه شده و پیش فروش آن از  روز 14 فوریه در سایت Samsung.com و Thombrowne.com و همینطور در سایت‌های MR PORTER و NET-A-PORTER آغاز خواهد شد. عرضه رسمی آن در ماه مارس خواهد بود.


 


کد مطلب: 273390

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/273390/عرضه-نسخه-ویژه-گلکسی-z-flip-سامسونگ-همکاری-برند-تام-براون

ITMen
  https://www.itmen.ir