۰

گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ بهترین گوشی سال ۲۰۲۰ آمریکا شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۸
گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس - Samsung Galaxy S10 Plus
گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس - Samsung Galaxy S10 Plus

آی‌تی‌من- وبسایت معتبر  TechRadar که یکی از رسانه‌های فناوری محبوب در آمریکاست به تازگی ۱۵ گوشی برتر سال ۲۰۲۰ را انتخاب کرده که سه مدل از گوشی‌های سری گلکسی S10 سامسونگ ضمن کسب رتبه نخست در جمع ۱۰ گوشی برتر قرار گرفته‌اند.

وبسایت تک‌رادار از گلکسی اس 10 پلاس (Samsung Galaxy S10 Plus) به عنوان «گوشی‌ بزرگ با ویژگی‌هایی جدید و برتر» یاد کرده و طراحی، صفحه نمایش و عملکرد پردازنده این گوشی ۶.۴ اینچی را درخشان و شگفت‌انگیز دانسته است.

گوشی‌های سری گلکسی S10 اسفند ماه سال گذشته همزمان با دهمین سالگرد معرفی سری گلکسی S رونمایی و وارد بازارهای جهانی شد. گلسی‌های سری S10 در چهار مدل S10 با نمایشگر ۶.۱ اینچی، S10e با نمایشگر ۵.۸ اینچی، S10+ با نمایشگر ۶.۴ اینچی و S10 5G با نمایشگر ۶.۷ اینچی طراحی شده‌اند. این گوشی‌ها با اتکا به نوآوری‌ها و قابلیت‌های برتر خود خیلی زود مورد استقبال کاربران قرار گرفتند به گونه‌ای که میزان فروش گلکسی‌های S10 در بازه زمانی سه ماه ابتدایی عرضه نسبت به نسل قبلی خود بیش از ۱۲ درصد افزایش یافت.

گوشی‌های سری گلکسی S10 مجهز به پیشرفته‏‌ترین نمایشگرهای سامسونگ یعنی اولین نسل نمایشگرهای دینامیک آمولد است. گلکسی‌ شماره ۱۰ همچنین اولین گوشی هوشمند جهان به شمار می‌رود که تاییدیه HDR10+ را دریافت کرده است.

صفحه نمایش بدون مرز منحصربه‌ فرد Infinity-O در گوشی‌های سری گلکسی S10 دارای یک مهندسی خاص است که توانسته مجموعه‏‌ای از حسگرها را در کنار دوربین، داخل یک حفره کوچک روی نمایشگر جای دهد تا شما بتوانید بدون هیچگونه مزاحمتی، بیشترین استفاده را از سطح صفحه نمایش داشته باشید.

وبسایت Techradar با اشاره به صفحه نمایش Infinity-O گوشی گلکسی S10+ و نسبت قابل توجه صفحه نمایش به بدنه با وجود دوربین دوگانه سلفی را «حیرت‌آور» می‌داند.

گلکسی S10 پلاس مجهز به اولین نسل از حسگرهای اولتراسونیک اثر انگشت روی صفحه نمایش است. این حسگر می‏تواند انگشت شما را بصورت سه بعدی و واقعی (و نه دوبعدی و شبیه یک عکس) اسکن کرده و به این ترتیب امکان فریب خوردن حسگر را به شدت کاهش دهد.

گلکسی S10+ از یک باتری 4100 میلی‌امپر ساعتی بهره می‌برد، اما با وجود باتری بزرگ ابعاد و وزن این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود به میزان قابل توجه‌ای کمتر شده تا S10+ به گوشی زیبا و خوش‌دستی تبدیل شود. در کنار باتری عملکرد قدرتمند پردازنده به همراه رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی S10+ کمک کرده تا این گوشی ۲۴ ساعت شارژدهی هوشمند داشته باشد.

گلکسی اس 10 پلاس دارای دوربین اصلی سه گانه است. دو سنسور تله و واید ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور اولترا واید ۱۶ مگاپیکسلی همراه شده‌اند تا عکس‌هایی چشم‌نواز و باکیفیت ثبت کنند. دوربین سلفی این گوشی از دو لنز ۱۰ و ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

مدل‌های سری S10 سامسونگ از یک لنز فوق عریض بهره می‌برند که همچون چشم انسان قابلیت دید 123 درجه را فراهم می‌کند. به این ترتیب همیشه می‏توانید کل صحنه پیش روی‌تان را در عکس ثبت کنید.

گوشی‌های گلکسی S10 مجهز به یک واحد پردازش عصبی (NPU) برای کنترل قابلیت‏های هوشمند دوربین خود است که به شما امکان می‎دهد بدون نیاز به تغییر گزینه‎ای خاص در تنظیمات گوشی، عکس‎هایی فوق حرفه‎ای و مناسب برای اشتراک‏‌گذاری روی شبکه‎های اجتماعی بگیرید. این گوشی‌ها با استفاده از فناوری لرزش‌گیر دیجیتال (Super Steady) امکان فیلمبرداری با کمترین لرزش را برای شما مهیا می‌کند. هر دو دوربین اصلی و سلفی این گوشی‌ها امکان فیلمبرداری با کیفیت UHD را دارند اما دوربین اصلی گلکسی‌های سری S10 اولین دوربین در صنعت موبایل است که امکان فیلمبرداری با کیفیت HDR10+ را به کاربر می‏دهد.

سری S10 سامسونگ از نرم‌افزار جدید هوش مصنوعی بهره می‌برد که بصورت خودکار میزان مصرف باتری، عملکرد CPU، RAM و حتی دمای دستگاه را متناسب با میزان استفاده شده تنظیم می‌کند. این نرم‌افزار به مرور زمان عادات شما را یاد گرفته و به این ترتیب اپلیکیشن‎های مورد استفاده‌‏تان را سریع‏تر باز می‏کند.

گوشی‌های هوشمند سری S10 سامسونگ از استاندارد جدید Wi-Fi 6 پشتیبانی می‏کند. به همین دلیل چندی پیش اتحادیه Wireless Broadband) WBA) در مراسم سالانه جوایز خود، جایزه «بهترین نوآوری در حوزه وای‌فای» را به شرکت سامسونگ اعطا کرد. سری S10 سامسونگ با دریافت این جایزه به اولین گوشی‌ هوشمندی تبدیل شد که تا کنون چنین جایزه‌ای را می‌برد.

در رتبه‌بندی وبسایت Techradar علاوه بر مدل گلکسی اس 10 پلاس که در سکوی نخست بهترین گوشی‌ سال ۲۰۲۰ آمریکا قرار گرفته، گلکسی S10e به عنوان پنجمین گوشی و گلکسی S10 هم نهمین گوشی برتر لقب گرفته است.

وبسایت Techradar از گوشی ۵.۸ اینچی S10e به عنوان یک گوشی با تمامی قابلیت‌های یک پرچمدار نام می‌برد که به راحتی می‌توان با یک دست با آن کار کرد. این گوشی ۱۵۰ گرمی دارای باتری با ظرفیت ۳۱۰۰ میلی‌امپر ساعت و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی است.

گلکسی S10 نهمین گوشی برتر فهرست Techradar است که این وبسایت از آن به عنوان یک گوشی عالی که تحت‌تاثیر برادر بزرگتر خود (Galaxy S10 Plus) قرار گرفته است نام می‌برد.
 
مرجع : TechRadar
کد مطلب : ۲۷۳۴۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما