۰

آغاز پیش ثبت نام الکامپ 2020 از ابتدای اردیبهشت ماه سال 99

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۷
آغاز پیش ثبت نام الکامپ 2020 از ابتدای اردیبهشت ماه سال 99
آغاز پیش ثبت نام الکامپ 2020 از ابتدای اردیبهشت ماه سال 99

آی‌تی‌من- بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر وتجارت الکترونیک، الکامپ 2020، به مدیریت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ( نصر ) در تاریخ 24 تا 27 تیر ماه 1399 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه الکامپ فرصتی یگانه برای ارائه دستاوردها در عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر، مخابرات و اقتصاد دیجیتال و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال در بخش های خصوصی و دولتی با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و تلاش های یک سال خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.

دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان و عمق‌بخشی به اقتصاد زیست‌بوم فناوری کشور، جز با مشارکت فعال تمامی ذینفعان اقتصاد و تحول دیجیتال در حوزه‌های مختلف و حضور مقتدرانه بازیگران بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور محقق شدنی نیست. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با انتخاب شعار راهبردی #آینده_بهتر امیدوار است تا با برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حضور موثر تمامی فعالان این حوزه موجبات پیشرفت صنعت و سربلندی کشور فراهم آید.

جهت برنامه ریزی و جانمایی عادلانه فضای نمایشگاهی، پیش ثبت نام الکامپ 2020 از اول اردیبهشت ماه سال 1399 آغاز و تا 31 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. در این پیش ثبت نام همچون ادوار گذشته تقدم در پیش ثبت نام، در جانمایی و اختصاص فضای غرفه موثر خواهد بود. در الکامپ 26، پیش ثبت نام برای تمامی شرکت کنندگان از بخش های خصوصی، دولتی و کسب و کارهای نوپا الزامی است و سازمان به اصل ارائه فرصت های برابر متعهد خواهد بود.

 
کد مطلب : ۲۷۳۴۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما