۲
۳

همراه اول: ثبت‌نام سیم‌کارت سرپرستان خانوار فقط بصورت غیرحضوری

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۷
همراه اول: ثبت‌نام سیم‌کارت سرپرستان خانوار فقط بصورت غیرحضوری
همراه اول: ثبت‌نام سیم‌کارت سرپرستان خانوار فقط بصورت غیرحضوری

آی‌تی‌من- در پی ابلاغ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و به منظور حفظ سلامت شهروندان، فروش سیم‌کارت ویژه سرپرستان خانواری که سیم‌کارتی به نام خود ندارند از طریق حضوری (دفاتر خدمات ارتباطی) امکانپذیر نبوده و متقاضیان می‌توانند فقط به صورت غیرحضوری با مراجعه به فروشگاه اینترنتی همراه اول به نشانی shop.mci.ir و یا تماس با مرکز تماس اپراتور نسبت به ثبت نام سیم‌کارت اعتباری رایگان اقدام کنند.

این طرح که رایگان بوده و ارسال سیم‌کارت توسط شرکت پست بدون هزینه انجام خواهد شد، فقط شامل سرپرستان خانواری است که هیچ سیم‌کارتی به نام خود ندارند.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۳۵۹۱
نظرات شما
Amir rafi
Iran, Islamic Republic of
☆ بسمه تعالی ☆
احتراما" باستحضار می رساند اینجانب باتوجه به خدمت قلیلی در نظام جمهوری اسلامی ایران داشته ام و تا حدودی به آئین نامه
چارت سازمانی کشور مطلع میباشم
همراه اول با مشکلات عدیده ای که با آن مواجه و بیشتر مردم شهید پرور و مهربان عزیز ایران بی خبر میباشند به نظر من کمترین این حرکت بسیار قابل ستایش و یکی از عملکردهای عالی سازمان همراه اول در بیلان کاری خود ثبت و شک ندارم متواضعانه عمل مینماید واین از تدابیر و همبستگی اتحاد یک دلی از وزیر محترم گرامی الی آخرین نفر آن مکان باهم یکصدا که این چنین عملی خدا پسندانه بوقع پیوست باشد که خداوند آنچه میخواهید بدهد که عزت به همراه داشته و این همان فرمایش امام ( ر ه ) که زنجیره اتحاد ملت در هر مکان و حتی گروه کوچک باشد ایران قدرتمند و آمریکا اسرائیل هیچ غلطی نمیتوانن کنن عاقبت بخیر شوید نزد عزیزان تان روسفید .
اجرکم عندا....
با تقدیم احترام دکتر امیر رفیعی منش .
در رابطه با دکل در استان گیلان دقیقا" مطلع هستم با کمی مشکلات روبرو هستید با نوکری و
کوچکی که نزد این مردم زحمت کش شهیدپرور در صورت اوامرتان با جان دل جهت احداث دکل به بهترین نحو خدمتگذارم که یکی از اقدام های که همراه اول عزیز که انشاالله تا حال رسید دیزه کوه که مردمانش باتوجه باینکه سرویس خدماتی ندارد ( هیچ) الکی گوشی حرف میزنن . خدا میداند جهت اطلاع و آگاهی عرض و در مقطعی همکاری نمودم .
سایت شاتل رئیس محترمشان آقای مهندس اعرابیان است که خود مستحضرید وارد بازار آنهم با قدرت خواهد شد یک شماره شاتل اول سال خریداری بصورت قانونی نمودم . خاک پای شما سروران .
با تقدیم احترام امیر رفیعی
Amir rafi
Romania
پاینده باد ایران
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما