۰

همراه اول و ایرانسل به کارزار «ایران همدل» پیوستند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۷
همراه اول و ایرانسل به کارزار «ایران همدل» پیوستند
همراه اول و ایرانسل به کارزار «ایران همدل» پیوستند
 
آی‌تی‌من- «ایران همدل» عنوان کارزاری است که همزمان با ماه مبارک رمضان 1441 هجری قمری، در شبکه‌های اجتماعی آغاز شده و در قالب این حرکت، تلاش می‌شود تا با توجه به شرایط کرونایی موجود، همدلی و کمک به همنوع ترویج شود.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز جمعه گذشته در پاسخ به دعوت علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران، به کارزار «ایران همدل» و از شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و اکوسیستم استارتاپی نیز برای پیوستن به این کارزار دعوت کرد.

آذری جهرمی در یک پست اینستاگرامی، تصویری از خود با لباس جمعیت هلال احمر را منتشر کرده و نوشته بود: «به همراه معاونینم تصمیم گرفتیم به مدت ۵ماه، یک چهارم حقوق ماهانه رو کنار بگذاریم برای داشتن سهم کوچیکی تو این همدلی. از همه‌ همکاران وزارتخونه هم با ارسال یک نامه دعوت کردم تا اون‌ها هم هر درصدی که می‌تونند رو کنار بگذارند تا مبلغ جمع شده رو به‌وسیله سازمان‌های مردم نهاد، برای بچه‌های محروم جنوب کرمان تبلت بخریم که از آموزش جا نمونند. منم باید از چند نفر دعوت کنم تا این زنجیره‌ی هم‌دلی قطع نشه؛ اما این‌بار می‌خوام سنت شکنی کنم و از سلول‌های اقتصاد دیجیتال کشور دعوت کنم به این حرکت بپیوندند...»

وزیر ارتباطات در ادامه نوشت: «از اپراتورهای تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل، رایتل)، شرکت‌های اسنپ، تپسی، کافه‌بازار، صبا ایده (آپارات)، تخفیفان، آسان‌پرداخت، هفت‌هشتاد، به‌پرداخت ملت، دیجی‌کالا و همه‌ی شرکت‌های اکوسیستم نوآوری دعوت می‌کنم تا فارغ از تنوعی که دارند، هم‌دلی‌شان را در ایفای مسؤولیت اجتماعی تحقق ببخشند؛ به هر روشی که مناسب‌تر می‌دانند و با هر واژه‌ای که می‌پسندند «هم‌دلی از هم‌زبانی خوش‌تر است»! دعوت‌تان می‌کنم در روزهای پیش رو برای تحقق رویاهای همه مردم ایران مبارزه کنیم و هر کدوم با کمک سازمان‌های مردم‌نهاد به یک منطقه خاص رسیدگی کنیم تا در ماه مبارک رمضان، تنها صدای ایران، همدلی باشه و #همه‌باهم، آجر به آجر #ایران_همدل و آینده روشن را بسازیم.»

در پاسخ به دعوت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از «سلول‌های اقتصاد دیجیتال کشور» برای پیوست به کارزار «ایران همدل»، ایرانسل نیز با معرفی کد #1441* به این حرکت مردمی پیوست.

مشترکان ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #1441*، مبلغ موردنظر خود را برای شرکت در این کارزار مشخص کنند. ایرانسل، به همان میزان به مبلغ فوق اضافه و با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد، به محرومان استان خوزستان کمک می‌کند.
 
پیش از این نیز ایرانسل با موافقت مدیرعامل خود، بیژن عباسی آرند، برای تسهیل زندگی و آگاه‌سازی مشترکان درباره ویروس همه‌گیر شده کرونا، اقداماتی برای آموزش آنلاین، ارائه 100 گیگابایت اینترنت ثابت رایگان، بیش از 12 میلیارد ریال کمک نقدی به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری و درمان کرونا در استان‌های مختلف، دورکاری حداکثری کارکنان، بسترسازی برای ایجاد جلسات برخی نهادها، سازمان‌ها و کسب و کارها (از جمله مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی)، رایگان کردن محتواهای ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت، افزایش درگاه‌های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من، تغییر اعلان‌های اطلاع رسان تماس‌های شبکه، ارائه ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه به معلمان دلسوز، و تغییر موقت نام شبکه را به نتیجه رسانده است.
 
از سوی دیگر، همراه اول نیز اعلام کرد که  ضمن حمایت‌های یکپارچه در دوره شیوع کرونا، اکنون حامی «ایران همدل» شده است.

 شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: هم‌زمان با اجرا و طراحی کارزار «#ایران_همدل» که قرار است با فرارسیدن ماه مبارک رمضان به گره‌گشایی و یاری‌رسانی به همنوعان بپردازد، همراه اول نیز به توصیه رهبر معظم انقلاب و همسو و همراه با همه مردم مهربان ایران، به این کارزار پیوست.

در این راستا شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد هر مبلغی که مشترکان از طریق سامانه «ستاره ۱۰ ستاره ۱۴۴۱ مربع» کمک کنند، به میزان دو برابر آن به محرومان و نیازمندان کمک و در این کار خیر شرکت کند.
 
کد مطلب : ۲۷۳۶۱۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما