۰
رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران:

ثبت سفارش کالاهای IT از فردا به روال سال قبل بازمی‌گردد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۹
ثبت سفارش کالاهای IT از فردا به روال سال قبل بازمی‎گردد
ثبت سفارش کالاهای IT از فردا به روال سال قبل بازمی‎گردد
 
آی‌تی‌من- ماجرای عدم ثبت سفارش تجهیزات زیرساختی فناوری اطلاعات به دلیل وجود تولید داخل، به یک کلاف سردرگم تولید شده است.

در حالی که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای روز گذشته اعلام کرد که به گفته مقامات وزارت صمت، این مشکل برطرف شده، ساعاتی بعد، تعدادی از واردکنندگان از تداوم مشکل خبر دادند.

حالا هم رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران اعلام کرده که طی مذاکره با مدیرکل برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت، توافق شده که مشکلات از فردا (سه‌شنبه) حل شود و ثبت سفارش انجام گیرد.

بنا به اعلام روابط عمومی اتحادیه فناوران رایانه، در ادامه مذاکرات رییس اتحادیه در خصوص مشکل بسته شدن ثبت سفارش کالاهای ضروری IT، امروز طی جلسه‌ای با کیوان گردان، مدیرکل برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت موافقت شد تا مشکلات ثبت سفارش کالاهای فناوری اطلاعات مرتفع و شرایط  ثبت سفارش آن از فردا به روال سابق بازگردد.
 
بر اساس این گزارش، محمد فرجی رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران پس از مذاکره تلفنی با یدالله صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران در خصوص بسته شدن ثبت سفارش کالاهای ضروری، در جلسه‎ای حضوری با کیوان گردان مدیر کل برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت، مشکلات و تبعات منفی این تصمیم را مطرح کرد و همانجا طی کنفرانس تلفنی با مهدی صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و بررسی مسایل پیرامون ثبت سفارش کالا، موافقت شد تا ثبت سفارش کالاهای IT به روال سال سابق برگردد.
 
بنابراین ثبت سفارش این کالاها از صبح فردا بدون هیچ مشکلی صورت خواهد پذیرفت.
 
گفتنی است که پیش‌تر ثبت سفارش تجهیزاتی مانند پردازنده، سرور، تجهیزات شبکه و ابزارهای ذخیره‌سازی SAN به بهانه وجود تولید داخل متوقف شده بود.


 
کد مطلب : ۲۷۳۶۱۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما