۰

رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل‌موبایل به بازار عرضه می‌شود

تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۹
رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل‌موبایل به بازار عرضه می‌شود
رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل‌موبایل به بازار عرضه می‌شود
 
آی‌تی‌من- این اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور با پوشش سراسری 3G و 4G  و پیش شماره 0998، رنج جدید سیم‌کارت های هوشمند خود با پیش شماره 099815 را وارد بازار سیم کارت کشور خواهد کرد. انتخاب و خرید شماره های رند و عادی رنج 15 سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل از ساعت 15 روز شنبه 20 اردیبهشت در سراسر کشور و به طور همزمان امکان پذیر خواهد بود.

بر اساس این گزارش، شاتل موبایل پیش از این رنج های 099810، 099811، 099812 و 099814 را به بازار عرضه کرده بود.

پیش از این شاتل موبایل، برای نخستین بار در ایران و با پیاده‌سازی راهکاری جدید و نوآورانه‌ای از سیم‌کارت‌ هوشمند خود رونمایی کرده بود. فناوری اختصاصی سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل، به طور مداوم شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک را تحلیل و به صورت خودکار با کیفیت‌ترین پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور انتخاب می‌کند.

به عبارت دیگر، با پیاده سازی این فناوری نوآورانه، مشترکین شاتل موبایل در هر لحظه و براساس موقعیت جغرافیایی خود، به طور هوشمند به بهترین شبکه و قوی‌ترین آنتن موبایل در نزدیکی محل استقرار خود متصل می‌شوند و بهترین کیفیت و گسترده ترین پوشش فناوری‌های 3G، 3.75G 4G/LTE و 4.5G  کشور را در هر منطقه‌ تجربه خواهند کرد.

متقاضیان می‌توانند علاوه بر امکان مراجعه به یکی از 400 مرکز خدمات اختصاصی شاتل و یا 1700 نماینده فروش و خدمات پس از فروش شبکه تلفن همراه شاتل موبایل در سراسر کشور، از طریق مراجعه به فروشگاه اینترنتیhttp://shop.shatelmobile.ir ، ثبت نام تلفنی از طریق تماس با شماره 09981000000 و یا ارسال عدد 1 به همین شماره از طریق پیامک، اقدام به انتخاب شماره و خرید سیم کارت هوشمند شاتل موبایل کنند تا بدون نیاز به خروج از منزل و به صورت رایگان درب منزل ثبت نام و احراز هویت شده و سیم کارت هوشمند خود را تحویل بگیرند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، می‌توانند به وب‌سایت http://www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان شاتل موبایل در ارتباط باشند.
 
 
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۳۶۴۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما