۰

چرا گلکسی اس 20 سامسونگ فروش خوبی را تجربه نکرد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۴۸
چرا گلکسی اس 20 سامسونگ فروش خوبی را تجربه نکرد
چرا گلکسی اس 20 سامسونگ فروش خوبی را تجربه نکرد

آی‌تی‌من- گلکسی اس 20 به عنوان جدیدترین پرچمدار سامسونگ حالا در همه بازارها با قیمت پایه ۹۹۹ دلار عرضه شده است و در نسخه گلکسی اس پلاس و اولترا این رقم به ۱۴۰۰ دلار هم می‌رسد. سامسونگ میزان فروش این گوشی را در طول یک ماه گذشته که این سری از محصولات پرچمدارش به بازار عرضه شده اعلام نکرده اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این گوشی‌ها نتوانسته‌اند به رقم فروشی معادل سایر گوشی‌های پرچمدار این شرکت برسند. حتی میزان فروش گوشی‌های گلکسی اس 20  در بازار کره جنوبی هم رقم قابل توجهی نبوده است.

بر اساس گزارش‌ها رقم فروش این گوشی تنها به ۶۰ درصد میزان فروش نسل قبلی یعنی گلکسی اس ۱۰ رسیده است. اگرچه سامسونگ ادعا می‌کند که رقم فروش فقط ۲۰ درصد کمتر از نسل قبل بوده و این کاهش میزان فروش گلکسی اس ۲۰ در پی انتشار ویروس کرونا در جهان بوده، اما نباید قیمت بالای این گوشی را در برآورده نکردن انتظارات سامسونگ از فروش گوشی پرچمدارش نادیده گرفت.

گوشی‌‌های سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ به‌ویژه گلکسی اس ۲۰ اولترا قیمتی حدود ۱۴۰۰ دلار دارد که باعث شده بسیاری از کاربران که پیشتر از طرفداران پروپا قرص سامسونگ بودند به سراغ این گوشی نروند چرا که با هزینه کمتر می‌توانند یکی از گوشی‌های اپل را خریداری کنند که از یک سو هم مدت زمان بیشتری به دلیل پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌تر بهره ببرند و هم یک گوشی از برند اپل به دست بگیرند.

با این حال انتشار ویروس کرونا هم در کاهش فروش این گوشی‌ها سهم بسزایی داشته و به دلیل مشکلات اقتصادی که این روزها دامن اکثر مردم دنیا را گرفته، گوشی موبایل از سبد خرید خانواده‌ها حذف شود و فعلا برای خرید گوشی در شرایط کنونی دست نگه دارند.

 
کد مطلب : ۲۷۳۶۵۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما