۰

نتایج باور نکردنی 2400 ساعت تلاش 12 آدم مهم!

عـلی اصلان شهلا / مولف
تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۴
مرکز ملی فضای مجازی
مرکز ملی فضای مجازی

جایگاه مرکز ملی فضای مجازی و جلسات این کمیسیون لابد آن قدر مهم هست که گاهی به جای نماینده، رییس سازمان مربوطه هم شرکت می‌کند. مانند این جلسه آخر که خود وزیر ارشاد شخصا به جلسه آمده و نماینده‌ای نفرستاد.

برگزاری صد جلسه (احتمالا دو ساعته) با این همه آدم مهم، یعنی به نوعی 2400 نفر/ساعت وقت و فکر و انرژی، انتظار ما مردم عادی را از نتایج آن بالا می‌برد. مثلا انتظار داریم در این جلسه گفته شود «وضعمان در روز اول این بود، با تصمیماتی که در جلسه دهم گرفته شد، تا جلسه بیست و سوم به این نقطه رسیدیم. تصمیمات جدید در جلسه سی‌ام کمی بلند پروازانه بود و به همین دلیل به جای جلسه پنجاه و پنجم، در زمان برگزاری جلسه هشتادم به نتایج مورد نظر دست یافتیم. حالا خوش‌وقتیم اعلام کنیم که در جلسه صدم و پس از آن که اعضای محترم 2400 نفر/ساعت وقت گذاشتند، وضعیت تولید محتوا با این شاخص‌های کمی ارتقا یافته، اما ما قانع نمی‌شویم و برنامه‌های جدیدی برای آینده داریم».

اما باورکردنی نیست که براساس خبر رسمی منتشر شده از سوی مرکز ملی فضای مجازی در جلسه صدم، رییس جلسه گفته است: « شناخت و درک مناسب از این فضا در سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط برای تولید محتوا در فضای مجازی بسیار مهم است و امید است تا با شناسایی مباحث و موضوعات اساسی در این حوزه، نقشه راه تولید محتوای کشور در فضای مجازی ترسیم شده و تقسیم کار ملی مناسب صورت گیرد».

نکته عجیب‌تر آن که براساس شرح وظایف این کمیسیون، تقسیم کار ملی و ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه‌های مرتبط، برنامه اصلی و مهم این 12 عضو حقوقی بوده است.

آقایان پس در 2400 ساعت/نفر گذشته چه می‌کردید؟
 
مولف : عـلی اصلان شهلا
کد مطلب : ۲۷۲۹۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما