۰
13 استارتاپ در 13 پاراگراف

آشنایی با تعدادی از استارتاپ‌های الکامپ 98

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۱
استارتاپ ها در نمایشگاه الکامپ
استارتاپ ها در نمایشگاه الکامپ
 
ترجمیار یک استارتاپ در حوزه نوشتن و ترجمه است که با همیاری انسان و ماشین به کاربران این امکان را می‌دهد که مقالات علمی و تخصصی را با سرعت و دقتی بالا ترجمه کنند.

ای خیابون یک بازار اینترنتی از نوع کسب‌وکارهای پلاتفرمی و کاربر محور است؛ به این معنی که خود سایت ای خیابون برخلاف سایت‌های فروشگاهی کالایی برای فروش ندارد، بلکه بستری فراهم کرده تا فروشندگان مستقل کالای خود را عرضه کنند. وظيفه قیمت گذاری، تولید محتوا و ارسال کالا به عهده کاربران و فروشنده در سایت است. حتی کاربران امکان چانه‌زنی با فروشنده را دارند تا بتوانند تخفیف بیشتری بگیرند.

یکی  دیگر از استارتاپ‌های تخصصی که در الکامپ 2019 شرکت کرده بود، وبینار است که پلتفرمی برای برگزاری رویدادها و سمینارهای آنلاین ارایه می‌کند.

ابر آروان زیرساختی ابری با سه محصول DNS ابری، CDN  و امنیت ابری است که دسترسی به محتوای آنلاین را از نزدیک‌ترین نقطه جغرافیایی با بالاترین سرعت و کیفیت فراهم می کند و از شما در مقابل انواع حملات سایبری و منع سرویس توزیع شده محافظت می‌کند. به کمک ابر آروان، ترافیک انتقالی به سرور اصلی به شکل چشمگیری کاهش می‌یابد؛ در نتیجه می‌توانید بدون در نظر گرفتن محدودیت منابع و پهنای باند دیتاسنتر میزبان اصلی به مخاطبان به شکل نامحدود سرویس دهید.

از دیگر استارتاپ‌های جالب الکام استارز می‌توان به شیرینیا اشاره کرد که در راستای حمایت از کسب و کارهای خانگی راه اندازی شده است.

یکی دیگر از استارتاپ‌های جذاب برای خانم‌ها در نمایشگاه امسال، ماهشی بود که امکان رزرو آنلاین خدمات را در حوزه زیبایی فراهم می‌کند. خانم‌ها می‌توانند از طریق این اپلیکیشن برای خدماتی مثل رنگ مو، مش، اصلاح و ابرو نوبت بگیرند و هزینه این خدمات را از 10 تا 100 درصد به شکل آنلاین پرداخت کنند.

یک استارتاپ دیگر در حوزه کاریابی کارجو+ است که همانند پلتفورم‌ جابینجا، امکان ساختن و ارسال رزومه را دارد و با برگزاری آزمون و ارائه تست‌های شخصیت شناسی، شغل مورد نظر کاربران را پیشنهاد می‌دهد.

بازار میوه آنلاین بازرگام  که از بهمن ماه سال 1396 کار خود را آغاز کرده، در زمینه توزیع آنلاین میوه در سراسر کشور فعالیت می‌کند. یکی از ویژگی‌های این شرکت، تامین مستقیم میوه از باغداران و کشاورزان و ذخیره آن در انبار، حذف واسطه‌های غیر ضروری و کم شدن فاصله مزرعه تا سفره است.

واجارو نیز کشاورزان و روستاییانی را که محصولات باکیفیت تولید می‌کنند پیدا کرده و شما را با آنها آشنا می‌کند تا بتوانید خیلی راحت و ساده محصولات محلی را تهیه کنید و طعم واقعی آنها را تجربه کرده و از طعم غذا لذت ببرید.

پلتفرم حامی باش این امکان را فراهم می‌سازد تا افراد ارزش آفرین و تولیدکنندگان محتوا با ساخت یک صفحه آنلاین هواداری در کنار تعامل بیشتر با مخاطبان خود، حمایت‌های مالی آنها را به صورت مستمر جذب کنند.

یکی از استارتاپ‌های جالب دیگری که امسال در نمایشگاه الکامپ شرکت کرده بود، فن آسا بود که راهکاری را برای غذا خوردن افرادی که به بیماری پارکینسون یا بیماری‌های مشابه مبتلا هستند ارائه می‌دهد. «قاشق‌یار» فن آسا یک قاشق هوشمند است که به کمک فناوری‌های تشخیص خودکار لرزش و کنترل پرسرعت، از انتقال لرزش دست فرد به سر قاشق جلوگیری کرده و به افرادی که دچار لرزش دست هستند کمک می‌کند تا دوباره به راحتی و بدون کمک غذای خود را میل کنند.

ایران درخت فروشگاه اینترنتی گل و گیاه است که با احساس ضرورت در فضای اینترنت مبتنی بر تامین گل و گیاه در کشور راه اندازی شده است. با این اپلیکیشن می‌توانید گلدان‌های هدیه به همراه کارت هدیه و تزئینات سفارش دهید، خاک و کود و ملزومات باغبانی تهیه کنید. همچنین می‌توانید کوکداما که یک روش جدید و خلاقانه است که در آن ریشه‌های گیاه در خزه پیچیده و با نخ بسته می‌شوند را از ایران درخت تهیه کنید.

بوفه سبز نیز استارتاپی است که در زمینه سفارش آنلاین آبمیوه تازه کلدپرس و رژیم پاکسازی فعالیت می‌کند.
 
کد مطلب : ۲۷۲۴۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما