۰
شب شکوهمند بازار موبایل در هتل اسپیناس پالاس

جشن بزرگ سورین سرویس برگزار شد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۷
جشن بزرگ سورین سرویس برگزار شد
جشن بزرگ سورین سرویس برگزار شد

سورین سرویس پیش از این اعلام کرده بود در طول جشنواره بزرگ سورین، خریداران اعم از مصرف‌کنندگان و نمایندگان فروش می‌توانند در قرعه‌کشی شرکت کرده و برنده مجموعه‌ای از جوایز نفیس شوند. سه دستگاه خودروی پژو 207، 15 گوشی هوشمند سامسونگ گلگسی A30s، 15 گوشی سامسونگ گلکسی A50s، یک دستگاه آیفون پرو مکس 512 بخشی از این جوایز بودند که به برندگان جشنواره فروش محصولات سورین اهدا شدند.

مراسم جشن بی‌مقدمه با اصل مطلب آغاز شد و در همان ابتدا، قرعه‌کشی گوشی‌های همراه بین نمایندگان فروش محصولات سورین سرویس برگزار شد. در این قرعه‌کشی ۱۵ گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A30s به ۱۵ نفر از نمایندگان خوش‌شانس فروش در سراسر کشور تعلق گرفت.



در ادامه مراسم امیرحسین هشترودی مدیرعامل مجموعه سورین سرویس روی سن آمد و ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین گفت: امشب میزبان دونسل مختلف از بزرگان بازار موبایل و دو نسل گوناگون از بزرگان بازار آی‌تی کشور هستیم و حضور این دو نسل شبی خاص و نوستالژیک را برای‌مان رقم زده‌ است. مدیر عامل سورین سرویس افزود: اما در این جمع جای خالی فردی حس می‌شود که کل این بازار سال‌ها است مدیون او است: مسعود ابریشمچی!

هشترودی در ادامه خود را عضوی از خانواده و قطره‌ای از دریای بزرگی دانست که شرکت سورین را پیش میبرند. مدیر عامل مجموعه سورین سرویس سخنان خود را با تشکر از همه کسانی به پایان برد که به او و مجموعه ایمان و اعتقاد راسخ داشته‌اند و تا به امروز در این مسیر دشواری‌ها را تحمل کرده‌اند.

از دیگر سخنران‌های مراسم جشن شب دوشنبه در هتل اسپیناس پالاس تهران وحید مومیوند مدیر مارکتینگ این مجموعه بود. مومیوند در سخنانش از همکاری سورین سرویس و شرکت جیرینگ خبر داد. مدیر مارکتینگ سورین سرویس برای نمونه به ارسال ۱۰ میلیون پیامک هوشمند به جامعه هدف از طریق همکاری با جیرینگ اشاره کرد و هدف از این اقدام را جذب مشتریان بیشتر توصیف کرد.



جشن بزرگ سورین سرویس با اهدای جوایز بزرگ‌تری میان مصرف‌کنندگان با هیجان بیشتر ادامه یافت. از جمله این جوایز یک دستگاه پژو 207 بود که میان مصرف‌کنندگان این برند قرعه‌کشی شد. این فرایند از طریق یک سیستم نرم‌افزاری انجام شد و در نهایت قرعه به نام احمد مهدوی‌نیا ساکن تهران و کارمند بیمارستان افتاد. رضا رشیدپور پس از مشخص شدن برنده این خودرو به شکل زنده و از طریق موبایل با مهدوی‌نیا تماس گرفت و در لحظاتی پرهیجان و مفرح خبر بردن این جایزه بزرگ را به او داد.

شب پرجایزه سورین با قرعه‌کشی ۱۵ گوشی دیگر در میان نمایندگان پیگیری شد. این بار 15 گوشی سامسونگ A50s میان نمایندگان قرعه‌کشی شد و به 15 برنده تعلق گرفت. اما علاوه بر قرعه‌کشی میان نمایندگان، سورین سرویس با اهدای یک دستگاه گوشی آیفون پرو مکس 11 به دومین نماینده پرفروش و یک دستگاه خودروی 207 به اولین نماینده پرفروش، به شکل ویژه از بعضی نمایندگان پرتلاش خود تشکر به عمل آورد.

همچنین یک جایزه بزرگ دیگر یعنی یک دستگاه پژو 207 دیگر با قرعه‌کشی میان نمایندگان فروش سورین سرویس به یکی از نمایندگان فروش اهدا شد.


 
کد مطلب : ۲۷۳۴۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما