۰

ترفندهایی تضمینی برای بهبود سئو سایت

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۲
ترفندهایی تضمینی برای بهبود سئو سایت
ترفندهایی تضمینی برای بهبود سئو سایت
 
اگر وب سایت‌های آموزشی سئو سایت مثل وبسیما، نیوسئو و ... بررسی کرده باشید، متوجه می‌شوید که هر کدام با ترفندهایی سرفصل‌ها را به روش خود به شما آموزش می‌دهند و هر کدام یک ترفند را کاربردی‌تر از دیگر ترفندها به شما معرفی می‌کنند.

اما واقعا چه ترفندها و نکاتی، کاربرد بیشتری برای ما خواهد داشت؟

کدام ترفندهای سئو سایت در سال 2020 اهمیت بیشتری دارد؟

برای رسیدن به پاسخ این سوالات با ما همراه باشید. ما در ادامه 7 ترفند ارزشمند را که در سال 2020 از تاکید ویژه‌ای به آن شده است، بررسی می‌کنیم.

یادگیری این ترفندها برای شما دو کاربرد اساسی زیر را خواهد داشت:
● دیگر نیاز ندارید منابع مختلفی را برای یافتن ترفندهای کاربردی سئو بررسی کنید.

● نگاه شما به مطالب دوره آموزش سئو به طرز عجیبی تغییر می‌کند
 
ریسپانسیو بودن سایت را بررسی کنید
در سال 2020 وبسایت‌هایی که آخرین ترفندهای بهینه سازی را برای قرارگیری در قالب موبایل خود در نظر گرفته‌اند را بیشتر به آن‌ها توجه می‌کند.حتما توجه داشته باشید که گوگل اگر به سایتی توجه ویژه‌ای داشته باشد، امتیازات خاصی را برایش در نظر می‌گیرد. یکی از این امتیازات خاص، قرار گرفتن در رتبه‌های برتر نتایج جست‌وجوی گوگل است. قطعا این را می‌دانید که میزان جست‌وجوی گوگل با موبایل خیلی بیشتر از لپ تاپ و pc است. از این جهت موبایل فرندلی یا همان ریسپانسیو بودن سایت دارای اهمیت خاصی است. یکی از سرفصل‌های آموزش سئو، بهینه سازی سورس است که بخش مهمی ‌از آن به نکاتی برای بهبود ریسپانسیو بودن سایت برمی‌گردد.
 
سرعت سایت به طرز عجیبی بر روی سئو سایت تاثیرگذار است
سرعت سایت یکی از مباحثی است که هر ساله جز ترفندهای سئو سایت است. این نشان دهنده اهمیت خاص این موضوع در سئو سایت است. دوره آموزش سئو ابزارهای خوبی را برای تست سرعت سایت معرفی می‌کنند که مهم ترین آن page speed insight و GTmetrix است که بیشترین استفاده را در بین وبمسترها و کاربران دارد. با این ابزار سرعت سایت خود را تست کنید. توسط این ابزار خطاهایی که مشخص می‌شود را برطرف کنید و به دنبال آن، با افزایش فوق العاده بازدید کننده سایت روبه‌رو شوید.
 
تولید محتوا؛ پادشاهی می‌کند
تولید محتوا به دلیل اهمیتی که دارد در بین مباحث سئو سایت، پادشاهی می‌کند. در تمام دوره‌های آموزش سئو نیز به این مبحث توجه خاصی می‌شود و بعضا بعضی از شرکت‌های آموزش سئو برای این سرفصل یک دوره خاص آموزشی فراهم کرده‌اند که توانایی‌های زیادی را به کاربران اضافه خواهد کرد.

اساسا اگر تولید محتوا با توجه به اصول و استاندارد کیفیت نباشد، تقریبا کاربر دلیلی ندارد که در سایت شما ماندگار شود و از بقیه بخش‌های سایت استفاده کند.

پس سعی کنید بر اساس نیازهای کاربران خود بهترین محتوا را تولید کنید. یکی از مهم‌ترین ترفندهای تولید محتوا، بروز رسانی آن است. دوره آموزش سئو 2020 بروز رسانی محتوا را اثربخش‌تر از تولید محتوا می‌خواند. این بروزرسانی محتوا طول محتوا شما را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد که از این جت برای کاربران بسیار جذاب تر و مورد اهمیت‌تر خواهد بود.

 

ساخت استراتژی خاص برای لینک سازی داخلی
لینک سازی داخلی با استراتژی خاص بین محتواهای سایت، اتفاقات مهمی ‌را برای شما رقم می‌زند. ابتدایی‌ترین بهره‌وری از این جریان، نگه داشتن کاربر در سایت و بالا رفتن فاکتورtime on site است که برای گوگل از اهمیت زیادی دارد. لینک سازی داخلی از این جهت که ربات گوگل در هنگام کراول کردن سایت شما دچار سردرگمی‌نشود، سلسله مراتب خاص خود را دارد. یادگیری و آموزش سئو اگر که شما بتوانید بهترین لینک سازی‌های داخلی را بین محتوای خود ایجاد کنید، برای شما کاربردی خواهد بود.
 
ایجاد حس امنیت در کاربران با اخذ گواهینامه SSL
یکی از روش‌ها برای ایجاد حس آرامش و امنیت در کاربران، دریافت گواهی نامه ssl است. با دریافت این مهم، ابتدا آدرس سایت شما از http به https تغییر خواهد کرد. البته که گوگل کروم از سال 2018 سایت‌هایی که گواهینامه ssl ندارد را نا امن یا not secure خطاب می‌کند و اخطار آن را به صورت کاملا واضح در قسمت آدرس سایت برای کاربران نشان داده است.

امنیت با این راهکار برای کاربران فراهم کنید. این از یکی از تکنیک‌های سئو است که در دوره آموزش سئو کمتر به این موضوع به صورت تخصصی پرداخته‌اند.
 
تمرکز بیشتربه سئو on page نسبت به سئو off page
این نکته با توجه به تحلیل‌های انجام شده توسط بزرگان دوره‌های آموزش سئو روی بروز رسانی‌های گوگل ارائه شد. در سال 2020 تدابیر دشوارتری را برای لینک سازی خارجی صورت گرفته است. از این جهت اگر تمرکز خود را بر روی سئو on page گذاشته قطعا در کمترین زمان بهره‌وری بیشتری برای شما خواهد داشت.
 
در انتخاب کلمات کلیدی خود را تخصصی‌تر عمل کنید
قطعا با عبارت long tail keyword یا کلمات کلیدی طولانی آشنایی دارید. این یک برگ برنده برای سئو سایت شما است. برای شما کلمات کلیدی طولانی بسیار اثرگذارتر از کلمات کلیدی معمولی خواهد بود حال اگر به این موضوع به طور تخصصی بپردازید و در انتخاب کلمات کلیدی خود از نکات آموزش سئو 2020 استفاده کنید، میزان بهره‌وری کلمات کلیدی برای شما بیشتر می‌شود.

 

کجا و چگونه تخصصی‌تر بیاموزیم؟
این 7 تکنیک، اصول مهم سئو یا بهتر است بگوییم ترفند‌های سئو 2020 است. این ترفندها با جزییات کامل و معرفی بهترین راهکارهای استفاده از آنها در دوره آموزش سئو سایت‌های بزرگی مانند نیوسئو بررسی شده است.

حال انتخاب با شما است. اگر می‌خواهید برای حرفه خود پولساز ترین تکنیک‌های استفاده کنید و آمار فروش خود را چند صد برابر بالا ببرید، ارزشمند نیست شرکت در یک دوره آموزشی سئو؟

امیدواریم که با استفاده از نکاتی که در این مقاله بیان کردیم، بتوانید بهترین تصمیم‌ها را برای خود و کسب و کارتان بگیرید و بتوانید از طریق این تصمیم گیری صحیح، به درآمد و موفقیت‌های شگفت انگیزی دست یابید. هنگامی‌که در اوج باشید، دیگر هیچ چیز رویا نیست...


 
کد مطلب : ۲۷۳۸۱۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما