۰
از خدمات میزبانی تا شهر هوشمند

مبین نت سبد کامل خدمات سازمانی اش را به تلکام آورده است

تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷
مبین نت سبد کامل خدمات سازمانی اش را به تلکام آورده است
مبین نت با چند سرویس سازمانی در نمایشگاه حاضر شده است؟
تقریبا همه سرویس های سازمانی ما با طرح های ویژه در نمایشگاه حاضر هستند. ما سبد کاملی از محصولات B2B شامل پهنای باند، اینترنت مدیریت شده، شبکه های گسترده ارتباطی و خدمات میزبانی را در نمایشگاه ارائه کرده ایم.

نمایشگاه تلکام به عنوان یک رویداد بزرگ تخصصی، بیشتر با حوزه خدمات سازمانی شناخته می شود. مبین نت در این رویداد چه چیزی را هدف گذاری کرده است؟
همانطور که می دانید شرکت ارتباطات مبین نت به غیر از ارائه اینترنت اشتراکی برای مشترکین خانگی و اداری، بر بستر فناوری TD–LTE شبکه ای بنا کرده است که قابلیت ارائه چندین سرویس ارتباطی را نیز دارد. شبکه اختصاصی مجازی و شبکه ی ملی بی سیم هردو به عنوان یک شبکه سراسری شناخته می شوند که قابلیت ارتباط بین دفاتر مرکزی و شعب پراکنده بانک ها، شرکت ها و سازمان های مختلف را ایجاد کرده اند.
ضمن آنکه ما با تکیه بر توانمندی مرکزداده خود مجموعه سرویس های میزبانی اطلاعات را با سرور خصوصی مجازی، سرور فیزیکی اختصاصی و اجاره ی فضای رک ارائه می دهیم. 

در بخش هایی از غرفه شما خدمات اینترنت چیزها (IoT) نشان داده شده است. مبین نت در این زمینه چه برنامه ای دارد؟
همانطورکه می بینید در غرفه مبین نت بخشی به اینترنت چیزها، به ویژه شهر هوشمند اختصاص یافته است. این بخش به کلیه مراجعان مخصوصاً شهرداری ها، شرکت های مرتبط با خدمات شهری و نهادهای مرتبط با موضوع بهسازی زندگی شهری اطلاعات برنامه های مبین نت در ایجاد شهر هوشمند را ارائه می کند. به عبارت دقیق مدیریت یکپارچه منابع با استفاده از راهکارهای شهر هوشمند در کاهش مصرف انرژی و بهبود زندگی شهروندی نقش عمده ای خواهد داشت.

درمجموع نمایشگاه تلکام را چگونه ارزیابی می کنید؟
به طورکل نمایشگاه ها عرصه مواجهه و تعامل مستقیم شرکت ها با مشتریان است. بنابراین ما همواره با رویکرد مشتری مداری و افزایش سطح تعاملات مان وارد این مواجهه مستقیم می شویم. همواره نمایشگاه تلکام برای مبین نت دستاوردهای خوبی داشته و امیدوارم این بار هم مخصوصاً با معرفی راهکارهای یکپارچه شهر هوشمند این دستاوردها افزایش یابند.
کد مطلب : ۲۷۰۱۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما