۱
مدیرعامل شرکت چکاوک شهر در گفت‌وگو با فناوران عنوان کرد:

هدف چکاوک اشتغالزایی برای افراد محروم جامعه است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۸
هدف چکاوک اشتغالزایی برای افراد محروم جامعه است
هدف چکاوک اشتغالزایی برای افراد محروم جامعه است

آی‌تی‌من- وی افزود: مدل کسب‌وکار استارت‎آپ‎ها بر پایه فناوری است. اما شرکت‎های قدیمی‌ کسب‌وکارشان اغلب سنتی است و جهت انطباق با بازار جدید نیازمند تحول دیجیتالی هستند. وی اضافه کرد: ماموریت چکاوک شهر این است که کسب‌و‌کارها را به عصر دیجیتال منتقل کند و در این راه از مراحل برنامه‌ریزی تا اجرا و تثبیت تحول در شرکت‎ها کنارشان است.

وی با تاکید بر اینکه بحث تحول دیجیتال، بحث بقا و حیات شرکت‌ها است، گفت: طبیعتا اگر شرکت‎ها سهم بزرگی از بازار را در اختیار داشته باشند، ولی رفتار خود را به سمت دیجیتالی شدن تغییر ندهند سهم بازار آنها به تدریج کوچک‌تر خواهد شد. مخمری گفت: از سال 90 کار بیش از 30 هزار مشتری را انجام داده‌ایم و بیش از 690 کسب و کار را از صفر تا صد پیاده سازی و به مرحله رشد رسانده‎ایم و سه استارت‌آپ نیز راه اندازی کردیم.

معرفی سه استارت‌آپ چکاوک شهر
مدیرعامل چکارک شهر با اشاره به نخستین استارت‌آپ این شرکت تحت عنوان استادیاری گفت: پلتفرم استادیاری با هدف ارایه آموزش‌ برای دانش پذیرانی که به دنبال افزایش مهارت‌های فردی هستند، راه اندازی شده است. مخمری افزود: با بیش از 300 استاد حرفه‌ای در سراسر کشور جهت آموزش مهارت فردی در شغل‌های مختلف همکاری می‌کنیم که اکثر آنها مدرسین مطرح آموزشگاه‌ها هستند. مخمری با بیان اینکه پلتفرم استادیاری در واقع یک کارخانه تولید نیروی متخصص و کارآفرین است، گفت: در حال حاضر اکثر شرکت‎ها با کمبود نیروی متخصص و کارآمد مواجه هستند که در این پلتفرم تلاش شده آموزش‎های لازم به افراد جویای کار ارایه شود. بنابراین چشم انداز ما تمرکز روی مهارت‌هاست. ما به دنبال رفع مشکلات منابع انسانی شرکت‌ها هستیم. 

وی تاکید کرد: به غیر از رفع مشکلات نیروی انسانی متخصص برای شرکت‌ها، هدف ما اشتغال‌زایی و کارآفرینی برای افراد علاقه‌مند نیز است. به نحوی که مجموعه استادیاری شرایطی فراهم کرده تا افراد متناسب با شخصیت خود ویدئوهای آموزشی مرتبط را مشاهده کرده و تمام مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار را بیاموزند. وی با بیان اینکه استفاده از امکانات سایت استادیاری برای 3 قشر رایگان است، گفت: نخست افراد معلول که استعداد و توانایی انجام کار دارند اما به دلایلی تاکنون موفق به انجام آن نشده‌اند. همچنین ساکنین مناطق محروم که علاقه‌مند به راه اندازی کسب و کار در منطقه خودشان هستند و سومین گروه افراد جویای کار که مهارت‌های لازم برای ورود به بازار را ندارند.

 شیک استایل؛ پلتفرمی ‌برای شیک پوشان
مدیر عامل چکاوک شهر در ادامه درباره پلتفرم جدید شیک استایل گفت: حوزه فعالیت این پلتفرم اجاره لباس مجلسی است. در حال حاضر لباس‎های بسیاری خریداری می‌شود که استفاده چندانی نمی‌شود. بر حسب این نیاز این پلتفرم طراحی شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. 

 تیمباکس؛ خرید کادوی مناسب 
مخمری با معرفی استارت‌آپ تیمباکس افزود: بسیاری از مردم نمی‌دانند برای مناسبت‎های مختلف چه کادویی تهیه کنند. این پلتفرم با هدف ارایه هدیه‌ای ماندگار در مناسبت‌های مختلف و بر اساس نیاز افراد تهیه شده است.  وی افزود: این پلتفرم بر پایه اشتغالزایی طراحی شده است. به گونه‌ای که بیشتر کادوها توسط افراد معلول یا افرادی که در مناطق محروم زندگی می‌کنند تولید می‌شود.

وی در توضیح افزود: این افراد پس از شناسایی و تایید توسط شرکت، مهارت‌های لازم را آموزش می‌بینند و در پلتفرم تیمباکس هرآنچه تولید کرده‌اند را به فروش می‌رسانیم. 

مخمری با تاکید بر اینکه ثریا صفرزاده، رییس هیات مدیره شرکت در پیشرفت وی و شرکت نقش بسزایی داشته و خود از افراد توانیاب است، گفت که از روز نخست مسیر پیشرفت شرکت بر مبنای اشتغالزایی بنا شده است.
 
کد مطلب : ۲۷۸۸۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما