کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز فعالیت شرکت‎های دانش‎بنیان در زمینه بلاک‌چین

زیرساخت های بلاک چین برای استفاده استارت‎آپ‎ها فراهم شد

10 مهر 1397 ساعت 23:14

شرکت دانش‎بنیان گلدنت به تازگی با راه اندازی زیرساخت های شبکه های بلاک چین عمومی و خصوصی، آن را در اختیار علاقه مندان و استارت آپ ها قرار داده است.


آیتی‌من - صبور خسروی مدیرعامل شرکت دانش بنیان گلدنت در این خصوص گفت: ذات شرکت های دانش بنیان همگامی و همراهی با تحولات تکنولوژی است. بلاک چین که روزی برای بیت کوین ایجاد شده بود، در حال حاضر زمینه ساز تغییرات بزرگی در دنیا شده است.  وی افزود: انفجاری که اینترنت در حوزه اطلاعات بوجود آورد، اکنون فناوری بلاک چین در حوزه تراکنش ها ایجاد می کند. به این معنی که هر نوع داد و ستد داده ای، می تواند با بلاک چین مدیریت شود و در نتیجه کاهش هزینه، تضمین کارایی و امنیت بالا حاصل شود.
وی گفت: در واقع بلاکچین یک فعالیت جدیدی است که دنیا به آن اقبال نشان داده و آن را دنبال می کند و در حال حاضر نیمی از کشور های جهان آن را به رسمیت شناخته اند و کشور ما هم متناسب با این فناوری جدید در این حوزه فعالیت خود را آغاز کرده است. صبوری افزود: باید متناسب با ملاحظات جدید این فناوری مالی را به رسمیت بشناسیم، زیرا این پول عاملی برای ارتباطات بین المللی است و مزایای بسیار خوبی برای فعالیت های تجاری دارد.
مدیرعامل گلدنت اضافه کرد: این شرکت، در همین راستا اقدام به راه اندازی زیرساخت های شبکه های بلاک چین عمومی و خصوصی کرده و آن را در اختیار علاقه مندان و استارت آپ ها قرار داده است. خدمت اخیر این شرکت با عنوان "شبیه ساز Trade در بازار ارزهای مجازی" که برای اولین بار در حوزه ارزهای دیجیتال در دنیا عرضه شده است، امکان آشنایی با ارزهای مجازی و مبادله آن به صورت دمو را فراهم می آورد، بدون آنکه هزینه ای برای کاربر ایجاد کند.
وی تصریح کرد: با توجه به افزایش محبوبیت ارزهای مجازی، بحث خرید و فروش این ارزها در پلتفرم‎های خرید و فروش آنلاین (Exchange) بسیار داغ شده است که با توجه به نوسان‎های زیاد قیمت، سرمایه افراد تازه کاری که برای بدست آوردن سود وارد این بازار می شوند در معرض ریسک جدی قرار می گیرد. خدمت جدیدی که شرکت گلدنت در این حوزه ارایه کرده است، امکان خرید و فروش با شرایط واقعی را بدون هرگونه ریسکی برای کاربران فراهم می کند. 
وی گفت: این پلتفرم آموزشی رایگان به کاربران این امکان را می‎دهد که در محیطی واقعی به کسب تجربه پرداخته و آموزش ببینند.

 


کد مطلب: 270139

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/270139/زیرساخت-های-بلاک-چین-استفاده-استارت-آپ-ها-فراهم

ITMen
  https://www.itmen.ir