۰

«ارتباط فراگیر» شعار برند مخابرات شد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵
«ارتباط فراگیر» شعار برند مخابرات شد
آیتی‌من - پس از بررسی های کارشناسی صورت گرفته و با توجه به میزان نفوذ مجموعه مخابرات در بین تمام بازیگران صنعت ICT به عنوان بزرگ ترین اپراتور ارتباطی کشور، در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸ و در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مقامات و مدیران ارشد مخابراتی کشور ، شعار "ارتباطی فراگیر" به عنوان شعار برند مخابرات انتخاب شد.
برند شرکت مخابرات ایران به عنوان یکی از قدیمی ترین و با ارزش ترین برندهای کشور، نفوذی گسترده و فراگیر در کلیه بخش های صنعت ارتباطات کشور اعم از ثابت و سیار دارد و وجود ارتباط بدون شرکت مخابرات ایران قابل تحقق نیست.
این گزارش می افزاید، پس از فراخوان صورت گرفته به منظور انتخاب شعار شرکت مخابرات ایران در وب سایت، حدود ۱۳۰۰ شعار پیشنهادی ارسال شد که پس از بررسی های صورت گرفته و با توجه به اینکه شعار شرکت باید کوتاه و مختصر، بیانگر ماموریت و معرف سازمان و قابل فهم باشد، تعداد ۲۵ شعار انتخاب شد.بر اساس این گزارش، در مرحله آخر از میان شعارهای موجود با توجه به تشابه با شعار سایر برندها، ۹ شعار انتخاب و در مرحله تصمیم گیری نهایی برای انتخاب شعار واحد برای سازمان، شعار " ارتباطی فراگیر" با توجه به دارا بودن تمام نکات اشاره شده به عنوان شعار شرکت برگزیده شد و شرکت مخابرات ایران از این به بعد با شعار "ارتباطی فراگیر" در تمام عرصه های ارتباطی و تبلیغاتی حضور می یابد.

 امضای تفاهم نام میان مخابرات و هلال احمر
خبر دیگر این که تفاهم نامه ارائه خدمات ارتباطی مابین شرکت مخابرات ایران و جمعیت هلال احمر در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی ایران تلکام 2018 منعقد شد.
این تفاهم نامه به منزله چارچوب کلی همکاری متقابل در راستای تامین نیازهای ارتباطی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مابین شرکت مخابرات ایران به نمایندگی سیدمجید صدری(مدیرعامل شرکت مخابرت ایران) و جمعیت هلال احمر به نمایندگی محمود محمدی نسب (دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران) امضا و مبادله شد؛ بر این اساس ایجاد شبکه و راه اندازی سرویس خدمات ارتباطی شبکه نورونتا در تعداد 440 نقطه مورد تفاهم قرار گرفت. 
مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: براساس این تفاهم نامه در حدود 440 نقطه سرویس لایه دو در اختیار جمعیت هلال احمر قرار می دهیم و این تنها سرویسی است که در این حوزه SLA دارد. 
صدری اظهار امیدواری کرد که این موضوع مقدمه ای برای همکاری های بیشتر با هلال احمر باشد تا بتوانیم در تمام نقاط سرویس با کیفیت و مناسب ارایه دهیم. 
همچنین محمود محمدی نسب، دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران نیز گفت: جمعیت هلال احمر در راستای وظایف و ماموریت هایی که دارد، آسیب شناسی هایی در زمینه ارتقای فناوری های مورد استفاده انجام داد و به این نتیجه رسیدیم که در زمینه شبکه ارتباطی با اختلالاتی مواجه هستیم.
وی افزود: بر این اساس با مذاکره صورت گرفته با مخابرات ایران، مقرر شد بر مبنای تفاهم نامه ای، ابزار و امکانات جدید از سوی مخابرات برای رفع این اختلالات در اختیار ما قرار گیرد تا در نقاطی که مورد نظر ماست، شبکه ارتباطی مان تقویت شود.
لازم به ذکر است این تفاهم نامه از زمان مبادله به مدت 10 سال معتبر خواهد بود که با توافق طرفین برای دوره های بعدی قابل تمدید است. 

 اپلیکیشن مخابرات در تلکام 2018
اپلیکیشن راهنمای بازدید از سالن گروه مخابرات ایران در نوزدهمین نمایشگاه تلکام شامل نقشه سالن گروه، جانمایی غرفه ها و همچنین اطلاعات مربوط به معرفی اعضای گروه مخابرات ایران و خدمات ارائه شده هر شرکت، برای اولین بار در نمایشگاه ایران تلکام 2018 رونمایی شد.
اپلیکیشن راهنمای بازدید از نمایشگاه تلکام با قابلیت نصب در ابزارهای هوشمند، برای اولین بار در نمایشگاه های برگزارشده در کشور، توسط گروه مخابرات ایران طراحی شده است که کاربران با دریافت و استفاده از این اپلیکیشن می توانند از جا نمایی دقیق غرفه های مربوط به گروه مخابرات در نمایشگاه تلکام و همچنین اطلاعات تمام شرکت های عضو گروه مخابرات ایران و محصولات و خدمات ارائه شده و راه های ارتباط و تماس با این شرکت ها باخبر شوند.
کد مطلب : ۲۷۰۱۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما