۰
هشدار شرکت وابسته به شهرداری به تهرانی‌ها

نصب دکل مخابراتی روی منازل مجوز می خواهد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۷
نصب دکل مخابراتی روی منازل مجوز می خواهد
قنادان گفت: دکل های مخابراتی منشا نگرانی مردم درباره عوارض تشعشعات الکترومغناطیسی این دکل هاست.
وی افزود: همچنین نگرانی دیگر مردم درخصوص استقامت این سازه ها در برابر حوادثی همچون زلزله و طوفان است و همچنین بارگذاری که روی ساختمان ها می شود که باری را بر ساختمان تحمیل می کند. البته مزاحمت های بصری نیز مورد توجه شهروندان است که همگی اینها باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد.
وی ادامه داد: درمورد تشعشعات باید گفت که در شرایط فعلی کمترین نگرانی وجود دارد. دکل های مخابراتی که روی پشت بام منازل قرار می گیرند زیرا تشعشعات آنها باید تابع استانداردهای موجود باشند که توسط شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسیده و توسط شرکت ارتباطات شهر نیز پایش می شود. ضمن اینکه فاصله لازم در جهت حفظ سلامت شهروندان باید در قرارگیری این سازه ها رعایت شود.
قنادان تاکید کرد: درباره هر دکلی که مجوز احداث از شرکت ارتباطات شهر گرفته باشد استانداردها به صورت سختگیرانه لحاظ می شود. در حقیقت ما با سلامت شهروندان معامله نخواهیم کرد و در این خصوص شهروندان نباید نگرانی داشته باشند.
مدیرعامل شرکت ارتباطات شهر به موضوع ایستایی سازه های دکل های مخابراتی داخل شهر پرداخت و افزود: هر سازه توسط مهندسین ناظر به لحاظ استقامت خود سازه و ساختمانی که روی آن قرار می گیرد مورد بررسی قرار می گیرد و نهایتا در صورت تایید مجوز صادر خواهد شد. به هیچ وجه شهروندان نباید با شرکت های مخابراتی در غیاب مجوز شهرداری همکاری کنند چراکه این موضوع می تواند خطرآفرین باشد.
 
مرجع : ايسنا
کد مطلب : ۲۷۰۱۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما