۰

حمایت از شرکت‎های دانش بنیان برای بازارسازی در جیتکس

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۰
حمایت از شرکت‎های دانش بنیان برای بازارسازی در جیتکس
آیتی‌من - مهدی فقیهی درباره وجود ظرفیت مناسب توسعه بازارهای جهانی شرکت های نوآور ایرانی در این نمایشگاه گفت: به شرکت هایی که تمایل دارند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند،  تا ۷۰ درصد تسهیلات تعلق خواهد گرفت.
وی افزود: شرکت ها می توانند در غالب غرفه دار حضور یابند و علاقه مندان با هماهنگی های صورت گرفته تنها با پرداخت ۶ هزار درهم می توانند در این نمایشگاه حضور یابند. فقیهی همچنین گفت: خدمات مشاوره تجاری سازی، مترجم، چاپ در کتاب نمایشگاه و هماهنگی برای انجام مذاکرات دوجانبه ازجمله تسهیلات ارایه شده به شرکت های دانش بنیان است.
دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان فراهم شدن فرصت تعامل و ارتباط بین شرکت های ایرانی و خارجی در این نمایشگاه، افزود: برگزارکننده پاویون ایران در نمایشگاه جیتکس دوبی، وعده برگزاری ملاقات های تجاری در قالب تعاملات B2B و برگزاری نشستی با حضور شرکت های ایرانی و علاقمندان به سرمایه گذاری در ایران را داده است.
فقیهی با بیان اینکه برای بازارسازی محصولات دانش‎بنیان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به ویژه در منطقه دارای پتانسیل و مزیت صادراتی هستیم، گفت: با کشورهای عراق، افغانستان، عمان و ترکیه روابط خوبی برقرار است و به برگزار کننده پاویون ایران در جیتکس نیز توصیه شده که تعاملات با کشورهای منطقه به ویژه کشورهای اعلام شده را در اولویت قرار دهد.
دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکید کرد: در شرایط فعلی رسالت اصلی، حمایت دولت از حضور شرکت های ایرانی در تمامی نمایشگاه های خارجی از جمله جیتکس باید بر بازارسازی محصولات دانش بنیان متمرکز باشد که با توجه به افزایش نرخ ارز در کشور، مزیت های صادرات افزایش یافته و افزایش صادرات غیرنفتی نیز اثرات مثبت برای کشور خواهد داشت.
سی و هشتمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک خاورمیانه (جیتکس) در هفته فناوری امارات از 22 تا 26 مهر 1397(14 تا 18اکتبر 2018) همه ساله به میزبانی امارات در مرکز تجارت جهانی شهر دبی برگزار می شود. در این نمایشگاه، شرکت‎های کشورهای مختلف جهان به ارایه محصولات و دستاوردهای خود در زمینه های دولت الکترونیکی، تجارت الکترونیک، الکترونیک و مخابرات، ماهواره و ارتباطات بی سیم، کامپیوتر (نرم افزار و سخت افزار)، سیستم های مداربسته، دوربین های فیلمبرداری و عکسبرداری، تلویزیون های غول پیکر و دیگر ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات می پردازند.
کد مطلب : ۲۷۰۲۰۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما