۰

حمایت سامسونگ از المپیک جوانان بوینس آیرس

تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۴
حمایت سامسونگ از المپیک جوانان بوینس آیرس
آیتی‌من - بر اساس این تصمیم در جریان بازی های المپیک جوانان، ورزشکاران و هواداران می توانند پیشرفته ترین فناوری های سامسونگ را تجربه کرده و ضمن ثبت خاطرات ماندگار خود در المپیک، آنها را به راحت ترین شکل با دیگران هم به اشتراک بگذارند. 
براساس این برنامه مجموعه ای از تجربه های تعاملی و فراگیر در غرفه «نمایش های المپیکی سامسونگ» در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت که تمرکز آن بر جدیدترین محصولات و فناوری های ارتباطاتی، از جمله گوشی های گلکسی S9 و S9+ و البته ترکیب گیر IconX با گوشی های گلکسی S9 و S9+ و تبلت گلکسی Tab S4 خواهد بود. 
در این برنامه دو غرفه «نمایش های المپیکی سامسونگ»، یکی در پارک المپیک جوانان و یکی در بازار بزرگ آباستو ایجاد خواهد شد. این دو غرفه به روی عموم مردم باز خواهد بود و مراجعه کنندگان می توانند با استفاده از فناوری های نوآورانه سامسونگ بازی های المپیک جوانان را به شکل تعاملی تماشا کنند. 
در کل دوره بازی های المپیک، ورزشکاران و هواداران و حتی عموم مردم مراجعه کننده به غرفه های سامسونگ می توانند از طریق فعالیت های متنوع زیر، ارتباطی معنادار با هم برقرار کنند:
فعالیت های تجربی: امکاناتی مانند میز تعاملی سامسونگ، گالری ایموجی، چالش فوتبالی سوپرایموجی و گلکسی فیتنس به هواداران و عموم مردم مراجعه کننده امکان می دهد تا تجربه ای فراگیر و ملموس از مسابقات المپیک داشته باشند. 
تجربه واقعیت مجازی فراگیر: امکانات چهاربعدی منحصربه فرد با استفاده از گوشی گلکسی S9 و S9+ به هواداران امکان می دهد ورزش هایی مانند کایاک سواری، موج سواری و موتورسواری روی برف را بصورتی جذاب تجربه کنند. 
تجربه محصولات موبایلی و تجهیزات جانبی: غرفه های المپیک سامسونگ همچنین فرصت آزمایش محصولاتی مانند گوشی های گلکسی S9 و S9+ و نیز ترکیب گیر IconX با این دو گوشی و تبلت Tab S4 را در اختیار همگان قرار می دهند.
مراجعه کنندگان به غرفه های سامسونگ همچنین می توانند با تکمیل انواع تجربه ای تعاملی عرضه شده در این غرفه ها، برنده حداکثر هفت پین مخصوص شوند که شرکت سامسونگ آنها را با هدف توسعه روح المپیک، با تم های ورزشی و فرهنگی، طراحی کرده است. 
در بخش دیگری از این برنامه و با هدف کمک به فراگیر شدن روح المپیک، شرکت سامسونگ در تعدادی از فروشگاه های منتخب خود، به مراجعه کنندگان کارت ورود به بازی های المپیک جوانان بوینس آیرس ۲۰۱۸ را اهدا خواهد کرد. با استفاده از این کارت شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید به چهار پارک المپیک جوانان و ورزشگاه محل برگزاری بازی ها و نیز ۱۲۰۰ فعالیت فرهنگی در حاشیه المپیک وارد شوید. تا کنون نزدیک به ۶۰۰ هزار درخواست برای این کارت ها بررسی شده است. این کارت ها به شکل گردنبندهای الکترونیکی عرضه خواهند شد. 
حمایت سامسونگ از بازی های المپیک از سال ۱۹۸۸ و المپیک سئول آغاز شد. این شرکت سپس سطح حمایت خود را افزایش داده و در المپیک ۱۹۹۸ ناگانو به حامی جهانی این بازی ها تبدیل شد. المپیک جوانان ۲۰۱۸ بوینس آیرس در روزهای ۶ تا ۱۸ اکتبر امسال در بوینس آیرس برگزار می شود. 

 
کد مطلب : ۲۷۰۲۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما