کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مشخصات رایانه های جدید اپل لو رفت

مهر , 7 آبان 1397 ساعت 4:18

در حالی که چند روز تا برگزاری کنفرانس خبری اپل در بروکلین باقی مانده است، منابع مطلع فهرستی از سخت افزارها و تولیدات اپل را که قرار است در این نشست عرضه شود، منتشر کرده اند.



بر اساس گزارش سی نت، مدلی جدید از تبلت آیپد پرو، لپتاپ مک بوک ایر جدید و مک مینی به روز شده، تنها برخی محصولاتی هستند که قرار است توسط اپل در نشست بروکلین رونمایی شوند.

اپل در شهریور گذشته آیفون 10، آیفون 10 اس مکس، 10 آر و ساعت اپل واچ ۴ را عرضه کرده بود. این شرکت مطابق معمول در مورد شایعات جدید منتشر شده سکوت کرده است.

به نظر می رسد که تبلت جدید آیپد پرو همراه با یک قلم هوشمند با پردازنده ای سریع تر عرضه می شود. تبلت مذکور در دو مدل با نمایشگرهای 10.5 و 12.9 اینچی توزیع می شود که قیمت های آنها با تجهیزات جانبی به ۶۴۹ و ۷۹۹ دلار افزایش می یابد.

آیپد‌ پرو های جدید از نمایشگر فراگیرتر بدون دکمه Home، دوربین هوشمندتر TrueDepth، Face ID، قابلیت شارژ سریع، پورت USB Type-C و پردازنده های جدیدتر هم برخوردارند.

آیپد مینی دیگر تبلت تازه اپل است که با پردازنده A11 و نمایشگر 9.7 اینچی به قیمت تنها ۳۲۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین خبر می رسد مک بوک ایر جدید ارزان قیمت تر بوده و برای استفاده دانشجویان و دانش آموزان عرضه می شود. طراحی جدید ۱۳ اینچی، پردازنده های تازه، نمایشگر فوق دقیق، پشتیبانی از تاچ آی دی، پورت USB Type-C و حداقل قیمت زیر یک هزار دلار از ویژگی های آن است.

اپل تولید هدفون های بی سیم جدید ایرپاد را هم در دستور کار خود قرار داده که از فناوری جدیدی برای حذف صداهای محیطی مزاحم برخوردار خواهند بود.

ممکن است این شرکت در نشست بروکلین اطلاعاتی را هم در مورد خدمات تلویزیونی تازه خود منتشر کند. اپل ارائه این خدمات را از سال آینده میلادی آغاز می کند و تا به حال یک میلیارد دلار در این زمینه سرمایه گذاری کرده است.

عقد قرارداد با برخی چهره های مشهور تلویزیونی اعم از کارگردان های هالیوود و مجریان برنامه های پرطرفدار توسط اپل به همین منظور صورت گرفته است.
 


کد مطلب: 270430

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/270430/مشخصات-رایانه-های-جدید-اپل-لو-رفت

ITMen
  https://www.itmen.ir