کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه مدل پیشرفته تر «سرفیس گو» برای صاحبان مشاغل

مهر , 26 آبان 1397 ساعت 17:58

مایکروسافت که چندی قبل تبلت Surface Go را با نصب پردازشگر های نسل هشتم اینتل به روزرسانی کرد، حالا مدل پیشرفته تری از آن را برای استفاده صاحبان مشاغل طراحی کرده است.


نمونه اولیه Surface Go در ماه جولای تولید شد که سبک ترین و فشرده ترین مدل از این تبلت تا به امروز محسوب می شود. البته استحکام بالای این تبلت از جمله دیگر مزایای آن محسوب می شود.

یکی دیگر از مزایای تبلت یادشده نصب امکانات امنیتی تازه ای است که روی سیستم عامل Windows 10 Pro در دسترس است. اما مدل پیشرفته تر این تبلت برای صاحبان مشاغل با استاندارد مخابراتی ال تی ای (LTE) هم سازگار است. 

پردازنده های نسل هشتم i5 اینتل، ۴ یا ۸ گیگابایت رم به انتخاب مشتری، ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به انتخاب مشتری، سیستم عامل Windows 10 Pro و برنامه Microsoft 365 برای انجام امور اداری، ۹ ساعت عمر باتری، نمایشگر ۱۰ اینچی PixelSense با دقت ۱۸۰۰ در ۱۲۰۰ که با فناوری شیشه نشکن Gorilla Glass 3 سازگاری دارد از جمله امکانات جدید  «سرفیس گو» است. 

این محصول هم اکنون قابل پیش خرید است و قیمت مدل ساده تر آن ۶۷۹ دلار و قیمت مدل های دارای رم و حافظه بیشتر حداکثر ۷۲۹ دلار است. قرار است سرفیس گوی جدید در مرحله اول در ۲۳ بازار در دسترس قرار بگیرد.
 


کد مطلب: 270546

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/270546/عرضه-مدل-پیشرفته-تر-سرفیس-گو-صاحبان-مشاغل

ITMen
  https://www.itmen.ir