کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مایکروسافت سال آینده تمرکز بیشتری روی ویندوز 10 می گذارد

ايتنا , 29 آبان 1397 ساعت 23:11

سال 2018، سال پرفراز و نشیبی برای شرکت مایکروسافت بود و در این سال، به خاطر ویندوز 10 باگ ها و مشکلات زیادی در پیش روی خود داشت ولی اعلام کرده است که در سال آینده میلادی تمرکز بیشتری روی بهبود ویندوز 10 خواهد گذاشت.


در سال 2018، هر روز اخبار و مطالب مختلفی در مورد ایرادات و باگ های ویندوز 10 منتشر می شد و به همین خاطر از طرف منابع مختلف، انتقادات زیادی به شرکت مایکروسافت وارد می شد و همه از این شرکت می خواستند که با دقت و تمرکز بیشتری با مساله ویندوز 10 برخورد کند.

این سیستم عامل، کاربران زیادی دارد و به همین خاطر لازم است که مایکروسافت حساسیت بیشتری روی بهبود این ویندوز داشته باشد. سال 2018، سال خوبی برای ویندوز 10 نبود.

در اوایل سال جاری میلادی، مایکروسافت، به روزرسانی آوریل 2018 ویندوز 10 را با تاخیر به بازار عرضه کرد. بعد از آن با مشکلات دسکتاپ و فیریزینگ کروم مواجه شد و مجبور شد آنها را حل کند.

گفتنی است که مایکروسافت اخیرا به روزرسانی اکتبر 2018 را به بازار عرضه کرد. در به روزرسانی اکتبر 2018، مشکلاتی وجود داشت و همین مساله، شکایت کاربران زیادی را برانگیخت.

مشکلی که در این ویندوز وجود داشت این بود که فایل ها به صورت خودکار حذف می شد. به تازگی مهندسان با ایجاد یک سری تغییرات توانستند به راه حلی برای این موضوع برسند و در نهایت یک سال بد برای ویندوز 10 رقم خورد. به تازگی مایکروسافت اعلام کرده است که مشکلات کیفی ویندوز 10 را گردآوری کرده است و قصد دارد که با یک همکاری فشرده گروهی و به مرور زمان آنها را حل نماید. این شرکت به بازخوردهای کاربران هم توجه دارد و سعی دارد که از این به بعد با انتشار مطالب در وبلاگ، با شفافیت بیشتری در جهت اصلاح و بهبود ویندوز 10 عمل کند.

 به تازگی نسخه اکتبر 2018 مجددا عرضه شد و این شرکت قصد دارد که در سال آینده میلادی با دقت و تمرکز بیشتری روی این به روزرسانی ها کار کند تا از وقوع چنین موضوعاتی تا حد امکان جلوگیری نماید. تست ویندوز واقعا کار ساده ای نیست. حدود 700 میلیون دستگاه از این ویندوز استفاده می کنند که با هم تفاوت دارند و این تفاوت موجب تفاوت در عملکرد ویندوز می شود.

بنابراین متخصصان مایکروسافت باید به گونه ای کار کنند که اشکالات ویندوز را با این 700 میلیون دستگاه بسنجند و مشکلات احتمالی را برطرف کنند.
 


کد مطلب: 270586

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/270586/مایکروسافت-سال-آینده-تمرکز-بیشتری-روی-ویندوز-10-می-گذارد

ITMen
  https://www.itmen.ir