۰

رونمایی کارت گرافیک ایسوس با تراشه RX590 ای ام دی

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۸
رونمایی کارت گرافیک ایسوس با تراشه RX590 ای ام دی
آیتی‌من - در تولید هیت سینک این کارت گرافیک، از تکنولوژی MaxContact بهره گیری شده تا با ایجاد یک سطح صاف و صیقلی تماس بهتری بین تراشه گرافیکی و هیت سینک ایجاد شود که این امر منجر به بهبود 2 برابری انتقال حرارت می شود. همچنین 3 فن قدرتمند لبه دار مجهز به فناوری 0 dB در این کارت استفاده شده تا زمانی که دمای تراشه به 55 درجه سانتی گراد برسد، شروع به کار کنند.

مدار تغذیه ROG STRIX RX590 نیز با Super Alloy Power II همراه شده که شامل چوک هایی با آلیاژ مخصوص و خازن های پلیمری جامد، PosCap های ویژه SAPII است که علاوه بر افزایش بهره وری و مدیریت مصرف انرژی، قدرت اورکلاکینگ را نیز به بالاترین حد ممکن برای این کارت فراهم می کنند. ROG STRIX RX 590 نیز از فناوری Aura Sync استفاده می کند و می تواند به موسیقی یا دمای سیستم واکنش نشان دهد و رنگ عوض کند. همچنین با نرم افزار AURA می توانید کارت گرافیک را با محصولات دیگر که Aura Sync پشتیبانی می کنند، سازگار کنید.

ایسوس برای همه کارت گرافیک های خود نرم افزار ویژه مدیریت و اورکلاکینگ خود را به رایگان به صورت باندل قرار داده است. این نرم افزار کارآمد را با نام GPU Tweak II  می شناسیم. با کمک این نرم افزار می توانید علاوه بر استفاده از پروفایل های موجود در کارت گرافیک، به صورت حرفه ای عملیات اورکلاکینک را به صورت پایدار انجام داده و تمامی پارامترهای کارت گرافیک را نیز مانیتور کنید. علاوه بر آن با ویژگی Game Boost  می توانید سیستم را برای بازی به بهترین حالت ممکن بهینه سازید.

ایسوس در کنار این نرم افزار حساب ویژه XSplit Game Caster را با ارزش 99 دلار به صورت رایگان قرار داده تا در هنگام بازی، بتوانید محتوای بازی خود را استریم کنید.

 
کد مطلب : ۲۷۰۵۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما