۰

سرمایه گذاری ارتش آمریکا روی ابرسربازان

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۵
سرمایه گذاری ارتش آمریکا روی ابرسربازان

آیتی‌من - امتیاز این فناوری که توسط شرکت «لاکهید مارتین» (Lockheed Martin) توسعه خواهد یافت، از شرکتی کانادایی گرفته شده که از آن برای کمک به افراد دارای مشکلات حرکتی استفاده می کند.

برای ارتش ایالات متحده، هدف استفاده از چنین فناوری روشن است: در حال حاضر سربازان در مناطق جنگی مجبور به حمل تجهیزات متعدد و سنگینی چون زره، عینک دید در شب و بی سیم های پیشرفته هستند. این تجهیزات بین ۴۰ تا ۴۶ کیلوگرم وزن دارند در حالی که میزان وزن توصیه شده باید حدود ۲۳ کیلوگرم باشد.



این بدان معناست که سربازان به وقت جنگ، درگیر خستگی مفرط خواهند بود. این «برون جامه» در واقع اسکلتی بیرونی است که روی یک جفت ساق پوش سوار می شود و با نیروی باتری و با استفاده از حسگرها، هوش مصنوعی و فناوری های دیگر، منجر به راه رفتن طبیعی سربازان در وضعیت های فوق خواهد شد.




«لاکهید مارتین» اعلام کرده که جایزه 6.9 میلیون دلاری را از مرکز مهندسی، تحقیق و توسعه سرباز ناتیک ارتش ایالات متحده برای تحقیق و توسعه برون جامه موسوم به ONYX دریافت کرده است. 

از سوی دیگر، پژوهشگران آمریکایی قصد دارند ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه دهند که می تواند روش بکارگیری نیروهای نظامی را بهبود بخشد.

تفنگداران دریایی آمریکا، برای بهبود روش بکارگیری نیروها و مشخص کردن ضعف های احتمالی، آزمایش هایی را با هوش مصنوعی انجام می دهند. این سازمان با شرکت آی بی ام همکاری می کند تا ابزاری برای به دست آوردن داده های مربوط به کارکنان و تجهیزات بسازد و میزان آمادگی نیروها را برای شرکت در جنگ بسنجد.

«متیو دالکیویکز» از شرکت آی.بی.ام گفت: این ابزار می تواند به افسرهای ارشد کمک کند حدود 186 هزار نیروی دریایی فعال و سخت افزارهای نظامی بی شمار سراسر جهان را با موثرترین روش ممکن به کار گیرند. این فناوری، داده های ساختاری و غیرساختاری را از برنامه های چندگانه مدیریت نیرو به کار می گیرد تا تصویری واقعی از آماده سازی واحدها برای مبارزه ارائه دهد. گروه دالکیویکز، یک برنامه آزمایشی هفت ماهه را آغاز کرده که در ماه مارس پایان می یابد و هدف نهایی آن، ارائه یک برنامه مدیریت پنج ساله برای نیروهای دریایی است. 

 
کد مطلب : ۲۷۰۶۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما