۰

معرفی نمایشگر همه کاره C34F791 سامسونگ

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۵
معرفی نمایشگر همه کاره C34F791 سامسونگ

آیتی‌من - در نمایشگرهای C34F791 از فناوری کوانتوم دات برای تولید رنگ های طبیعی و زنده استفاده شده و به لطف این فناوری رنگ ها به صورت دقیق و در ۱۲۵ درصد طیف sRGB نمایش داده می شود.



نمایشگر C34F791 سامسونگ یک مانیتور ۳۴ اینچی با نسبت تصویر 21:9 و برخورداری از قابلیت های تصویر در تصویر انجام همزمان کارها را برای کاربران ساده تر کرده است.



در قابلیت تصویر در تصویر (PBP) کاربران می توانند از دو منبع و درگاه HDMI و DP محتواها را به نمایشگر منتقل کنند. به کمک این ویژگی کاربران می توانند همزمان روی یک صفحه نمایش پروژه های متعدد کاری خود را پیش ببرند. البته تصاویر ورودی در این حالت کیفیت خود را از دست نمی دهد و با همان وضوح اصلی نمایش داده می شود.





مانیتور C34F791 سامسونگ تصاویر را با وضوح تصویر WQHD یعنی رزولوشن 3440 در 1440 و کنتراست 3000:1 نمایش می دهد. در این نمایشگرها تراکم پیکسلی تصاویر 2.5 برابر بیشتر از مانیتورهای فول اچ دی است. 




نمایشگر فوق عریض C34F791 از صفحه نمایشی منحنی با انحنای 1500R بهره می برد. این میزان از انحنا با شکل کروی چشم تطابق دارد و موجب می شود تا فشار و خستگی کمتری به چشم وارد شود. علاوه بر این از دو فناوری Samsung Flicker Free و Eye Saver Mode برای کاهش لرزش تصویر و همچنین کاهش نور آبی تصاویر در نمایشگرهای C34F791 بهره گرفته شده است.







همچنین در این نمایشگر به لطف نرخ بروزرسانی ۱۰۰ هرتزی، زمان واکنش پذیری چهار میلی ثانیه ای، حالت Game Mode و فناوری AMD Freesync بازی ها با کمترین لرزش و لگ تصویر پردازش و دیده می شود. از سوی دیگر صفحه نمایش منحنی نمایشگر عاملی شده تا بیشتر از هر زمان دیگری کاربران خود را در میانه یک ماجراجویی پرهیجان تصور کنند.

 
کد مطلب : ۲۷۰۷۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما