۰

افزایش حق عضویت در نصر تهران از دی ماه اعمال می‎شود

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۱
افزایش حق عضویت در نصر تهران از دی ماه اعمال می‎شود
 

در این نشست علی آذرکار عضو هیات مدیره و دبیر سازمان گزارشی از برگزاری مجمع عمومی عادی سازمان که در روز یکشنبه 11 آذرماه در محل تالار شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، ارایه کرد و  اعضای هیات مدیره نیز نقطه نظرات خود را به منظور برگزاری هر چه بهتر مجامع سال‏های آتی ارایه کردند. محمدباقر اثنی عشری رییس هیات مدیره هم مصوبات مجمع را مطرح کرد.

با توجه به تصویب افزایش 20 درصدی مبلغ حق عضویت شاخه شرکت‎ها و کاهش مبلغ حق عضویت فروشگاه ها به 1.200.000 ریال در مجمع عمومی سازمان، مصوب شد این تغییرات از ابتدای دی ماه اعمال شود.

علی آذرکار همچنین مصوبه کمیسیون سخت افزار در خصوص ترمیم اعضای این کمیسیون را مطرح کرد. بر اساس این مصوبه فرحبخش سیف، رضا سمیع زاده و سعید رجب زاده به دلیل سفر و عدم امکان حضور از فهرست اعضای اصلی کمیسیون حذف و پیمان مهاجر ایروانی و سارا حیدری به عنوان اعضای جدید کمیسیون سخت افزار جایگزین ایشان شوند. این پیشنهاد با اجماع آرای هیات مدیره به تصویب رسید.

عبدالرضا زندیه وکیلی نیز گزارشی از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک ارایه کرد. اعضای هیات مدیره درخصوص برگزاری این دوره جام انفورماتیک که با حضور خانواده ها برگزار شد، از همه دست‏ اندرکاران برگزاری مسابقات تشکر کردند.

سپس، علی آذرکار ضمن اشاره به اینکه مبالغ فعلی در آیین‏ نامه معاملات سازمان در شهریور ماه 1394 مصوب شده و با توجه به تورم، نیاز به اصلاح دارد، ‏پیشنهاد اصلاح مبالغ را مطرح کرد که با اجماع آرا به تصویب رسید.

بر اساس این تغییرات، سقف فعلی اختیار دبیر سازمان از 50 میلیون ریال به 100 میلیون ریال، خزانه دار و دبیر از 50 تا 100 میلیون ریال به 100 تا 200 میلیون ریال، رییس هیات مدیره از 100 تا 200 میلیون ریال به 200 تا 400 میلیون ریال، کمیسیون سه نفره منتخب هیات مدیره از 200 تا 500 میلیون ریال به 400 تا 1،000 میلیون ریال و در نهایت سقف اختیار هیات مدیره از بالای 500 میلیون ریال به بالای 1،000 میلیون ریال تغییر کرد.

علیرضا کشاورز جمشیدیان پیشنهاد نام‏گذاری روزی در تقویم مناسبت‎های کشور به نام «روز فناوری اطلاعات» را مطرح کرد. پس از بحث و تبادل نظر، مقرر شد مکاتبه ای با سازمان فناوری اطلاعات برای این منظور انجام شود.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۰۷۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما