۰

کنترل همه دستگاه‎های جانبی از طریق تلویزیون سامسونگ

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۶
کنترل همه دستگاه‎های جانبی از طریق تلویزیون سامسونگ

آیتی‌من - این قابلیت امکان اتصال بی‎سیم بهینه را با کامپیوتر، تبلت و گوشی‏ های هوشمند فراهم کرده و به کاربران امکان می‏ دهد تا برنامه‏ ها و اپلیکیشن‏ های سازگار با این برنامه را از راه دور کنترل کنند. 

قابلیت اتصال از راه دور همچنین به شما امکان می‏دهد وسایل ورودی مانند صفحه کلید را به تلویزیون هوشمند خودتان وصل کرده و بتوانید راحت‎تر روی صفحه تایپ کنید. جالب‎تر آنکه بدون استفاده از کابل HDMI می‎توانید به کامپیوترتان که در اتاق دیگری قرار دارد وصل شوید و کارهای متنوعی مثل مرور اینترنت یا بازی را با استفاده از صفحه کلید و موس انجام دهید. 

به این ترتیب علاوه بر تماشای محتوای موردنظرتان روی یک صفحه بزرگ‎تر، اکنون می‏توانید دستگاه‏ های مختلف متصل به تلویزیون را هم با همان صفحه کلید و ماوس وصل شده به تلویزیون، کنترل کنید. با این روش حتی می‏ توانید به دفتر کار خود و به فایل‏ها و اسنادی که روی فضای ذخیره سازی ابری تان دارید وصل شده و روی تلویزیون هوشمندتان، کارهای اداری‏ تان را هم انجام دهید. 

«اتصال از راه دور»  با استفاده از VMware Horizon در همه نقاط جهان فراهم شده است. VMware Horizon یک زیرساخت دسکتاپ مجازی (VDI) است که شرکت سامسونگ با همکاری شرکت VMware تولید کرده است. 

شرکت سامسونگ همچنین برای رفع نگرانی‎های امنیتی در حوزه ارتباط بی‎سیم و خدمات ابری، از فناوری امنیتی ناکس (Samsung Knox) خود در بخش «اتصال از راه دور» استفاده کرده است. این فناوری که از سال 2015 در تلویزیون‎های هوشمند سامسونگ استفاده شده است با بروزرسانی مداوم، از تمامی داده‎های شما حفاظت می‎کند.

قابل اعتماد بودن عملکرد فناوری ناکس در حوزه امنیت توسط شرکت Common Criteria تایید شده است. ناکس تنها راهکار امنیتی صنعت تلویزیون است که موفق به دریافت این تاییدیه شده است.

 
کد مطلب : ۲۷۰۹۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما