کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چالش گوگل برای خوش اندام شدن در سال 2019

10 دی 1397 ساعت 21:13

با شروع سال نو بسیاری به خود قول می دهند که در سال جدید، به طوری جدی شروع به ورزش کنند تا به اندام دلخواه شان برسند. اما بسیاری از این قول و قرارها به انجام نمی رسد. این بار گوگل پا به پیش گذاشته تا با فراخوان یک چالش ۳۰ روزه، کمک کند تا این تصمیم به محقق شود. کاربران با فعالیت هایی که در این ۳۰ روز انجام می دهند، امتیاز کسب خواهند کرد تا تشویق شوند.



آیتی‌من - به طور کلی باید گفت که گوگل برای سال جدید میلادی برنامه های زیادی دارد؛ از کم کردن پراکندگی توزیع نسخه های مختلف اندروید گرفته تا افزایش فروش ابزارهای گوشی هوشمند پیکسل و به روزرسانی ساعت های هوشمند Wear OS

یکی از اهداف بسیار ساده و قابل دسترس برای گوگل در سال 2019، تبدیل پلتفرم «گوگل فیت» به یک پایشگر سلامتی ضروری و ابزاری تشویق کننده به ورزش برای کاربران اندروید و Wear OS خواهد بود.

چالش گوگل از طریق اپلیکیشن «Google Fit» انجام می شود که روی ساعت های هوشمند اندرویدی و Wear OS، هنگامی که گاه شمار شروع سال ۲۰۱۹ را نشان می دهد، فعال خواهد شد.

اپلیکیشن «گوگل فیت» به طور خودکار، پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری را تشخیص می دهد. افزون بر این خواهید توانست به طور دستی فعالیت های دیگرتان را در آن ثبت کنید یا آن را با اپلیکیشن هایی چون بازی «پوکمون گو» هماهنگ کنید تا پیاده روی های مربوط به این بازی را نیز جزو رکوردتان به حساب آورد.

گوگل به ازای هر دقیقه فعالیت ساده مانند راه رفتن یک امتیاز و برای هر دقیقه فعالیت سنگین تر چون دویدن و کیک بوکسینگ دو امتیاز به حسابتان منظور می کند. هدف ابتدایی، رسیدن به ۱۵۰ امتیاز هفتگی است که معادل با پیشنهاد انجمن قلب آمریکا و سازمان جهانی بهداشت برای فعالیت های فیزیکی هر فرد است.

اگر چه هنوز اعطای جایزه در این چالش مشخص نیست، اما ارزشمندترین پاداشی که از شرکت در آن دریافت می کنید بدون شک رسیدن به تناسب اندام و در پیش گرفتن یک سبک زندگی سالم خواهد بود. گفتنی است که در به روزرسانی جدید اپلیکیشن، گرفتن Heart Pointها ساده تر از همیشه شده و تقریبا با هر فعالیتی که بتواند قلب را به تپش بیندازد می توانید امتیاز کسب کنید.

گوگل همچنین با ۳۶ شخصیت بانفوذ از ۹ کشور جهان همکاری می کند تا الهام بخش کاربران باشند. این شرکت اشاره ای به این نکرده که آیا می توان با دیگران در این چالش با دیگران رقابت کرد یا نه اما به نظر می رسد که بیش از هر چیز، انگیزه فردی را در این چالش مهم دانسته است.

 


کد مطلب: 270947

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/270947/چالش-گوگل-خوش-اندام-شدن-سال-2019

ITMen
  https://www.itmen.ir