کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

WESG 2018 با حمایت ایسوس به پایان رسید

28 دی 1397 ساعت 6:42

ایسوس همزمان با نمایشگاه خودرو امسال در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، بزرگ ترین رویداد گیمینگ کشور را با همکاری DXRacer، انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیکی، بنیاد ملی بازی های رایانه ای و فدراسیون انجمن های ورزشی برگزار کرد.



آیتی‌من - 18 تا 21 دی ماه امسال، همزمان با سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران، مسابقات انتخابی WESG 2018 در رشته PES 2019 با حمایت ایسوس برگزار شد و 128 بازیکن منتخب از سراسر کشور باهم رو به رو شدند.

رقابت فینال این مسابقات بین حسن پاجانی و فرشاد شاهسون برگزار شد که سرانجام با پیروزی پاجانی، نماینده ایران برای اعزام به مسابقات چین مشخص شد.

در روز نخست این رویداد، اورکلاکرهای ایسوس رکورد پردازشی برای پردازشگر های 32 هسته ای را با پردازشگر «AMD Ryzen Threadripper 2990WX» و مادربورد ROG Zenith Extreme در فرکانس 5500 مگاهرتز و با خنک کننده نیتروژن مایع شکستند.

در گیمینگ نیز، ایسوس جدیدترین محصولات رده بالای خود را برای استفاده عموم و کسب تجربه از گیمینگ واقعی در معرض نمایش قرار داد. 

علاوه بر این قسمت کنسول گیمینگ با استفاده از شبیه ساز، حس رانندگی واقعی را برای حاضرین به ارمغان می آورد. 

نکته ای که ایسوس در این بخش برای اولین بار در معرض نمایش گذاشت، استفاده همزمان کیبرد ROG Claymore و ماوس ROG Pugio برای کنسول گیمینگ بود که برای بازی Fortnite در کنسول PS4، تنظیم شده بود.

در غرفه گیمینگ علاوه بر امکان استفاده از محصولات، نمایندگان فروش قطعات ایسوس نیز حضور داشتند که شرکت های تابا، ماتریس ، آونگ و مجموعه ROG Arena  محصولات مرتبط با سبد کالای خود را با تخفیف ویژه برای گیمرها مهیا ساخته بودند.

همچنین جمعی از استریمرهای ایرانی با حضور در غرفه گیمینگ یک دورهمی دوستانه را تجربه کردند. در روز سوم نیز استریمر ها به طور نمادین در استیج در دو تیم با هم به رقابت پرداختند.

 


کد مطلب: 271064

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/271064/wesg-2018-حمایت-ایسوس-پایان-رسید

ITMen
  https://www.itmen.ir