۰
رییس کمیسیون پورتال و اتوماسیون اداری نصر تهران اعلام کرد:

ارایه فضای تخصصی به شرکت‎های نرم‎افزاری در الکامپ 25

تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۳
ارایه فضای تخصصی به شرکت‎های نرم‎افزاری در الکامپ 25

آیتی‌من - محسن جمالی افزود: می خواهیم با حمایت نظام صنفی یک فضای حرفه ای و تخصصی را در اختیار نرم افزاری ها بگذاریم تا این شرکت ها در کنار هم قرار بگیرند و بتوانند بازدیدکنندگان خود را داشته باشند. اعتقاد داریم این همگونی فضا و در کنار هم قرارگرفتن شرکت های این حوزه می تواند شوق ازدست رفته شرکت ها برای الکامپ را بازگرداند.

رییس کمیسیون پورتال و اتوماسیون اداری همچنین معتقد است در شرایط اقتصادی کنونی باید هوشمندانه تر پیش رفت و مدیریت هوشمند کسب و کارها اکنون دیگر یک ضرورت حیاتی به شمار می آید.

وی گفت: خوشبختانه کمیسیون ما از مشارکت فعال بازیگران اصلی و نام های مطرح حوزه پورتال و اتوماسیون اداری برخوردار است. با اینکه تعدادمان زیاد نیست، اما خوشبختانه به دلیل پشتوانه صنفی قوی می توانیم اهدافمان را به خوبی پیش ببریم.

جمالی اضافه کرد: مشکلاتی که دامن کل صنعت را گرفته در این حوزه هم پدیدار شده اند و مدیریت هوشمند کسب و کارها دیگر یک ضرورت حیاتی به شمار می آید. در این راستا بحث و تبادل نظر اعضای صنف و همچنین آشنایی با راهکارهای مدیریت هوشمند و کاهش هزینه ها هم برای شرکت ها و هم برای مشتریانشان می تواند کمک بزرگی برای حفظ شرکت ها و کمک به رشد آنها باشد.

وی تصریح کرد: این کمیسیون از ابتدای تشکیل، مواردی را تعیین کرده که با اولویت بیشتری به آنها رسیدگی کند و در مدت کوتاهی که از تشکیل آن می گذرد، توانسته برخی از آنها را به اجرا نیز برساند. یکی از موضوعات مهم، موضوع بحث برانگیز تعرفه بوده است. این کمیسیون جلسات زیادی را حول این موضوع برگزار کرده و در این مورد به سازمان اعلام نظر کرده است. 

جمالی گفت: در سال های گذشته زحمات زیادی برای ارایه تعرفه کشیده شده و منتشر شده است، اما تعرفه امسال با مدل دیگری تدوین و بسیار بحث برانگیز شد. کمیسیون ما پیشنهادهایی دارد که به زودی به صورت مکتوب برای دبیر سازمان ارسال خواهیم کرد تا در هیات مدیره هم مطرح شود و امیدواریم که مشکل تعرفه به زودی حل شود.

وی در ادامه گفت: پیشنهاد دیگری هم داریم و آن این است که مساله تعیین تعرفه اساسا برون سپاری شود. فکر می کنیم این موضوع بسیار تخصصی است و برون سپاری آن می تواند یک راه حل خوب و درست باشد تا در سال های آینده شاهد مشکلات کنونی نباشیم. این پیشنهاد از جانب کمیسیون ما به هیات مدیره مطرح خواهد شد تا در مورد آن هم اندیشی صورت بگیرد. 

جمالی افزود: برنامه ریزی برای بازار اتوماسیون و پورتال داخلی، توسعه ارتباطات فنی بین نرم افزارها و موضوع ECE2، ارایه سند شمس، استفاده از ظرفیت های سازمان نظام صنفی و ایجاد یک دایرکتوری، بحث و تبادل نظر درباره پارامترهای فروش سامانه ها برای جلوگیری از سردرگمی و ایجاد شفافیت برای شرکت ها و مشتریان از دیگر مواردی است که کمیسیون پورتال و اتوماسیون اداری از ابتدای تشکیل در دستور کار خود قرار داده است. 

 
کد مطلب : ۲۷۱۰۷۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين