کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توسط کمیسیون نرم‌افزارهای پیشرفته سازمانی نصر تهران صورت می گیرد؛

برگزاری سمینار آشنایی با مجموعه استانداردهای ISO/IEC 29110

نصر تهران , 1 بهمن 1397 ساعت 2:27

سمینار آشنایی با مجموعه استانداردهای ISO/IEC 29110 روز چهارشنبه دهم بهمن ماه در محل دبیرخانه سازمان برگزار می‌شود.



به همت کمیسیون نرم‌افزارهای پیشرفته سازمانی، سمینار آشنایی با مجموعه استانداردهای ISO/IEC 29110 روز چهارشنبه دهم بهمن ماه ساعت 9 صبح در محل دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار می‌شود.

امروزه بسیاری از فعالیت‏‌های مربوط به توسعه نرم‌‏افزار توسط تیم‌‏ها و شرکت‌‏های کوچکی در سطح دنیا انجام می‌‏شود. از آنجا که پیاده‌‏سازی و استفاده از استانداردهای مرسوم توسعه نرم‌‏افزار (به طور مشخص ISO/IEC/IEEE 12207) توسط این تیم‌‏ها و شرکت‏‌ها بسیار هزینه‏‌بر است، عملا نمی‌‏توانند از مزایای آن‏ها بهره ببرند. از سوی دیگر، تیم‏‌ها و شرکت‏‌هایی از این دست تلاش دارند تا با پیاده‌‏سازی استانداردهای توسعه نرم‌‏افزار، در سطح جهان هم شناخته شوند.

در این سمینار پس از مروز مشکلات و چالش‌‏های حوزه مهندسی نرم‌‏افزار، به بررسی روند شکل‌‏گیری، تبیین و استفاده از مجموعه استانداردهای ISO/IEC 29110 پرداخته می‌‏شود. این مجموعه استاندارد تلاش می‌‏کند تا چارچوبی را برای توسعه نرم‌‏افزار توسط تیم‌‏ها و شرکت‌‏های کوچک (با حداکثر 25 نفر) فراهم کند.

بسیاری از شرکت‌‏هایی که فعالیت‏ توسعه نرم‌‏افزار دارند، یا تیم‌‏هایی که این کار را انجام می‌‏دهند، مانند بسیاری از شرکت‏‌های نوپا و استارت‌‏آپ (در حوزه نرم‌‏افزار) می‌‏توانند با بکارگیری این مجموعه استاندارد، راهی برای تولید محصولات کیفی نرم‌‏افزاری پیدا کنند.

 


کد مطلب: 271086

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/271086/برگزاری-سمینار-آشنایی-مجموعه-استانداردهای-iso-iec-29110

ITMen
  https://www.itmen.ir