۰

دو کروم بوک اچ پی برای مصارف آموزشی

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۸
دو کروم بوک اچ پی برای مصارف آموزشی

آیتی‌من - محصول جدید اچ پی با نام Chromebook x360 11 G2 Education Edition در واقع نسخه روزآمد شده کروم بوک G1 است که دو سال پیش عرضه شد. 

این تبلت تبدیل شونده 11.6 اینچی دارای نمایشگر IPS با وضوح 1366 در 768 است و علاوه بر یک قلم Wacom به دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی تجهیز شده است. 



پردازشگر این کروم بوک از خانواده سلرون با فرکانس کاری 1.1 گیگاهرتزی است و برخلاف کروم بوک های ارزان قیمت دیگر، 8 گیگابایت حافظه رم دارد و فضای ذخیره سازی این کروم بوک 32 گیگابایت از نوع eMMC است که تا 64 گیگابایت قابل افزایش است.



البته یک نسخه ارزان تر از این لپ تاپ نیز با نام Chromebook 11 G7 Education Edition نیز عرضه شده که دارای نمایشگر لمسی 11.6 اینچی و با همان پردازشگر سلرون است.

 این نسخه با 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. 





در این نسخه نیز بنابه نیاز کاربر فضای ذخیره سازی را تا 64 گیگابایت می توان افزایش داد. هر دو این کروم بوک ها از دو پورت USB–C برخوردارند.

اچ پی برای عرضه این کروم بوک ها در ماه آوریل برنامه ریزی کرده؛ یعنی زمانی که مدارس آمریکا، خریدهای IT خود را برنامه ریزی می کنند. هنوز قیمت این محصولات اعلام نشده است ولی احتمالا این محصولات بین 750 تا 850 دلار قیمت خواهند داشت.
 
کد مطلب : ۲۷۱۱۲۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما