کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همه چیز درباره غول تازه سامسونگ؛ گلکسی S10

6 بهمن 1397 ساعت 20:42

Galaxy S10 قرار است در قالب چهار عضو تازه از خانواده گلکسی اس و البته پرچمدار امسال این غول کره ای به خانواده سامسونگ وارد شود.



آیتی‌من - انتظار می رود که سامسونگ امسال نیز پرچمدار جدیدش را با ویژگی هایی شاخص روانه بازار کند.

گوشی های خانواده گلکسی S10  با مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته در زمینه عمر باتری، عملکرد کلی و کیفیت دوربین همراه خواهند شد.

بر اساس شنیده ها، سامسونگ در پی عرضه چهار مدل مختلف از گوشی گلکسی S10 است؛ یکی از این گوشی ها احتمالا Galaxy S10 E نام خواهد داشت که به عنوان ضعیف ترین مدل پرچمدار جدید سامسونگ شناخته می شود. S10 E که از آن به عنوان گلکسی اس ۱۰ لایت یاد می شود طبق شنیده ها از نمایشگر تخت 5.8 اینچی به همراه دوربین تکی بهره می گیرد.

تاریخ رونمایی از این گوشی ها (که سامسونگ به رویدادهای رونمایی اش Unpacked می گوید) روز 20 فوریه، یعنی تقریبا 25 روز دیگر اعلام شده است و سامسونگ به این مناسبت قرار است رویدادی را در سانفرانسیسکو برگزار کند. زمان عرضه رسمی این محصولات نیز طبق عرف چند هفته بعد از رونمایی انجام خواهد شد.

گوشی دیگر، گلکسی اس ۱۰ معمولی است. گزارش ها حاکی است اس ۱۰ معمولی از نمایشگر خمیده 6.1 اینچی به همراه دوربین اصلی دوگانه بهره خواهد گرفت.

گلکسی اس ۱۰ پلاس ( Galaxy S10 Plus) و گلکسی اس ۱۰ ایکس (Galaxy S10 X) دیگر مدل ها از سری S10 سامسونگ خواهند بود که به ترتیب به نمایشگرهای 6.4 و 6.7 اینچی مجهز خواهند شد.

شایعات حاکی از آن است که گلکسی اس ۱۰ ایکس بیشتر از دیگر گوشی های خانواده S10 در مرکز توجه قرار خواهد گرفت؛ خصوصا از این جهت که گوشی موردبحث نخستین گوشی 5G سامسونگ و یکی از نخستین محصولات 5G در سراسر دنیا به شمار می آید و با داشتن مشخصاتی مثل دوربین چهارگانه و حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم، در بازار امروز دنیا حرف برای گفتن خواهد داشت.

وب سایت Allaboutsamsung تعدادی تصویر از این گوشی ها منتشر کرده که تمامی زوایا و ویژگی های آنها را نشان می دهد. این تصاویر نشان می دهد که هر کدام از این چهار گوشی مجهز به جک هدفون، درگاه شارژ USB–C و دوربین سه گانه اصلی هستند. 

هر چهار مدل گوشی خانواده S10 با اندروید 9 و مجهز به رابط کاربری One UI سامسونگ عرضه خواهند شد. تغییر دیگری که در این گوشی ها مشاهده می شود، حذف حسگر اثر انگشت از پشت گوشی است. در مدل S10 E این حسگر به لبه گوشی منتقل شده و در دو مدل دیگر، حسگر اولتراسونیک اثر انگشت به پایین صفحه نمایش منتقل شده است. 

از نظر ویژگی های سخت افزاری نیز به احتمال زیاد نسخه ویژه آمریکای این گوشی ها مجهز به پردازشگر اسنپ دراگون 855 کوالکام خواهد بود و در سایر بازارها از پردازشگر Exynos 9820 استفاده می شود.

 


کد مطلب: 271138

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/271138/همه-چیز-درباره-غول-تازه-سامسونگ-گلکسی-s10

ITMen
  https://www.itmen.ir