۰

دو گوشی ارزان قیمت نوکیا برای اپراتورهای آمریکای شمالی

تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۸
دو گوشی ارزان قیمت نوکیا برای اپراتورهای آمریکای شمالی

آیتی‌من- به گزارش سی‌نت، شرکت HMD Global که استارتاپ فنلاندی صاحب برند موبایل نوکیاست، ظرف یکی دو هفته آینده گوشی های خود را به صورت اختصاصی برای اپراتورهای آمریکای شمالی عرضه می کند.

کریکت کانادا، Nokia 3.1 Plus را دریافت می کند که یک گوشی اندروییدی 5.99 اینچی LTE است و 160 دلار قیمت دارد. این محصول به پردازشگر اسنپ دراگون 439 کوالکام مجهز شده و 2 گیگابایت رم، باتری 3500 میلی آمپری و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد که از طریق میکرو اس دی قابل افزایش است.



دوربین جلویی این گوشی 5 مگاپیکسلی و دوربین پشتی آن 13 مگاپیکسلی است که البته از زوم اپتیکال بی بهره است. این گوشی همچنین به حسگر اثر انگشت در پشت گوشی و NFC مجهز شده است.

گوشی اختصاصی نوکیا برای ورایزون نیز Nokia 2 V نام دارد. این گوشی 31 ژانویه با قیمت حدود 100 دلار عرضه می شود و همان گونه که از قیمتش پیداست، مشخصاتی پایین تر از نوکیا 3.1 پلاس خواهد داشت.




پردازشگر اسنپ دراگون 425، دوربین 5 مگاپیکسلی جلو و 8 مگاپیکسلی عقب، 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی به همراه شکاف میکرو اس دی، صفحه نمایش 5.5 اینچی و باتری 4هزار میلی آمپری از جمله مشخصات فنی این گوشی است. ضمن اینکه حسگر اثر انگشت و NFC نیز برای آن در نظر گرفته نشده است.

علاوه براینها، اپراتور راجرز کانادا نیز به زودی یک گوشی نوکیا دریافت خواهد کرد که هنوز مشخصات فنی آن اعلام نشده است.

 
مرجع : CNET
کد مطلب : ۲۷۱۱۴۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما