کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

4 لپ تاپ برتر با شارژر USB-C

8 بهمن 1397 ساعت 0:01

آی‌تی‌من- یو اس بی نوع سی، علاوه بر اینکه یک درگاه ارتباطی پرسرعت است، امکانی است برای یکپارچه سازی شارژرهای تجهیزات الکترونیکی شامل موبایل، تبلت و لپ تاپ. در واقع استاندارد Type–C علاوه بر امکان انتقال سریع اطلاعات، توانایی تامین حجم بالای شارژ و همچنین ارسال ویدیو به چندین مانیتور را در آن واحد دارد. به این ترتیب با اتصال یک کابل USB–C به یک Dock می توانید لپ تاپ تان را شارژ کنید، چندید ابزار الکترونیکی را متصل کنید و ویدیو هم ارسال کنید. بنابراین اگر برای انتخاب یک لپ تاپ با شارژر یو اس بی–سی تصمیم گرفته اید، این مطلب به شما کمک می کند که بهترین انتخاب را انجام بدهید.



بهترین لپ تاپ ویندوزی با شارژ یو اس بی- سی:
Dell XPS 13
XPS 13 دل را می توان در مجموع بهترین لپ تاپ مجهز به امکان شارژ با درگاه یو اس بی–سی معرفی کرد. این اولترابوک ویندوزی، علاوه بر پورت یو اس بی–سی با امکان شارژ و خروجی ویدیو، یک پورت USB–C هم برای انتقال اطلاعات دارد.



طراحی مدرن و صفحه کلید فیبرکربنی که دور آن را بدنه آلومینیومی فراگرفته، شکل زیبایی به محصول بخشیده است. مدل 2018 این محصول به قیمت 1200 دلار عرضه شده، مجهز به پردازشگر نسل هشتم Intel Core i5–8265U و 8 گیگابایت رم LPDDR3 است. این محصول با نمایشگر 13.3  اینچی، 256 گیگابایت هم فضای ذخیره سازی از نوع SSD دارد. البته این لپ تاپ با کانفیگ ها و قیمت های متفاوت از 899 دلار تا 1860 دلار هم عرضه می شود.


بهترین لپ تاپ مک با شارژ یو اس بی-سی:
MacBook Pro 13
مک بوک پرو 13 اینچی برای آنها که هم به داشتن سخت افزار اپل اصرار و علاقه دارند و هم امکان شارژ USB–C می خواهند، انتخاب خوبی است. این محصول در حالت استاندارد و بدون تاچ بار به قیمت 1300 دلار عرضه می شود و مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است.



نمایشگر این لپ تاپ هم از نوع رتینا با وضوح 2560 در 1600 است. این لپ تاپ که فقط 59 صدم اینچ ضخامت دارد، به دو پورت USB–C مجهز شده و پردازنده آن هم Intel Core i5 چهارهسته ای و 3.2 گیگاهرتزی است. اگر چهار پورت UCB–C بخواهید هم باید مدل دارای تاچ بار را انتخاب کنید که قیمت بالاتری دارد. این محصول هم قابل سفارش با کانفیگ های مختلف است.


بهترین لپ تاپ کروم با شارژر یو اس بی-سی:
Asus Chromebook Flip C302
پیکسل بوک گوگل شاید بهترین محصول مبتنی بر سیستم عامل کروم باشد، اما قیمت آن که از هزار دلار شروع می شود، بسیاری از کاربران را در خرید به تردید وامی دارد. اما کروم بوک Flip C302 ایسوس با قیمتی بین 400 تا 600 دلار، می تواند جایگزین مناسبی باشد.



مدل پایه این کروم بوک دارای 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی SSD است. شارژراین محصول از نوع USB–C است و در کنار آن دو پورت یو اس بی 3.0  نیز وجود دارد. پردازشگر انتخاب شده برای این مدل پایه Intel Core M 6Y30 است و صفحه نمایش آن نیز 12.5 اینچی فول اچ دی (1080x1920) درنظر گرفته شده است.


بهترین لپ تاپ دو در یک با شارژ یو اس بی-سی:
HP Elite X2 
اگر بخواهید با رقمی در حدود 1150 دلار یک لپ تاپ تبدیل شونده دو در یک بخرید، اچ پی Elite X2 را به شما پیشنهاد می کند. این در حالی است که هنوز تبلت های سرفیس مایکروسافت به یو اس بی–سی مجهز نشده اند.



این محصول علاوه بر پورت شارژ USB–C دارای یک درگاه یو اس بی 3.0 هم هست. 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و پردازشگر نسل هفتم اینتل Core i3 هم برای مدل پایه در نظر گرفته شده است. 


 


کد مطلب: 271149

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/271149/4-لپ-تاپ-برتر-شارژر-usb-c

ITMen
  https://www.itmen.ir