کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در رتبه بندی 500 شرکت برتر و در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته

«جیرینگ» از منظر بهره‌وری کل عوامل اول شد

15 بهمن 1397 ساعت 16:23

شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ) در رتبه‌بندی 500 شرکت برتر ایران که توسط سازمان مدیریت صنعتی (IMI100) انجام شد، با ۲۰ پله صعود نسبت به سال گذشته، در رتبه هفتادوچهارم برترین شرکت ایران قرار گرفت.



سازمان مدیریت صنعتی  (IMI100) هر ساله 500 شرکت برتر ایران را با معیارهای مختلف از جمله «میزان فروش»، در پنج سطح و ۳۲  گروه تخصصی مقایسه می‌کند که بر اساس آن، شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ) امسال برای دومین سال پیاپی، در سطح اول شرکت‌های برتر ایران قرار گرفته است. جیرینگ که سال گذشته به‌عنوان نود‌وچهارمین شرکت برتر از سوی سازمان مدیریت صنعتی شناخته شده بود، امسال در این رتبه‌بندی با ۲۰ پله صعود، موفق به کسب رتبه ۷۴ در میان ۵۰۰ شرکت برتر در سراسر کشور شده است.
 
این در حالی است که جایگاه نخست گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته از لحاظ بهره‌وری کل عوامل  (TFP) نیز به جیرینگ تعلق گرفت و به همین منظور در مراسمی با حضور شرکت‌های برتر ایران، از مدیرعامل جیرینگ تقدیر به عمل آمد.
 
علاوه بر آن، در رتبه‌بندی مختص به شرکت‌های گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته، جیرینگ در جایگاه چهارم گروه رایانه از منظر میزان فروش قرار گرفت.
 
این رتبه‌بندی معتبر، بر اساس استانداردهای جهانی انجام گرفته و از جمله معتبرترین رتبه‌بندی‌های داخلی محسوب می‌شود. رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت برتر ایران، اکنون ۲۱ سال سابقه را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

 


کد مطلب: 271200

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/271200/جیرینگ-منظر-بهره-وری-کل-عوامل-اول

ITMen
  https://www.itmen.ir