۰

تسهیلات صندوق نوآوری یونیسف برای کسب‌وکارهای نوپای فناورانه

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶
تسهیلات صندوق نوآوری یونیسف برای کسب‌وکارهای نوپای فناورانه

آی‌تی‌من- یونیسف در حال حاضر به دنبال سرمایه‌​گذاری بذری تا سقف 100 هزار دلار در کسب​‌وکارهای نوپای فناوری محور و سودده است که در راستای ارتقای زندگی انسان​‌ها قدم برمی​‌دارد، همچنین شرکت​‌هایی که از علم داده به شکل جدید استفاده می‌​کنند و قابلیت مقیاس‌​پذیری و کاربرد در سطح جهانی را دارند و همچنین می‌​توانند برای ارتقای رفاه انسان​‌ها استفاده شوند، جزو کاندیداهای دریافت این سرمایه‌گذاری هستند.
 
بر اساس این گزارش، متقاضیانی که می​‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند، باید روی راه‌​حل​‌های فناوری داده باز کار کرده باشند و یا با استفاده از فناوری داده باز تحت یکی از امتیازهای BSD (نرم​‌افزار) یا CERN (سخت‌​افزار) یا CC–BY محتوا یا معادل آنها موافق باشند.
 
همچنین لازم است یک محصول نمونه از راه‌​حل به همراه نتایج امیدبخش از آزمایش​‌های اولیه وجود داشته باشد و در عین حال راه‌​حل ارایه شده بتواند اثر مثبتی در سطح جامعه بگذارد.
 
متقاضیان تا 28 فوریه 2019 (9 اسفند 1397) مهلت دارند، درخواست خود را در سایت صندوق نوآوری جهانی یونیسف ثبت کنند.
 
صندوق نوآوری جهانی یونیسف در سال 2016 تاسیس شد و توانست صندوق سرمایه​گذاری به ارزش 17.9 میلیون دلار تشکیل دهد.
 
این صندوق با انجام سرمایه​‌گذاری بذری در کسب​‌وکارهای نوپای فناوری محور و سودده، معمولا بین 50–100 هزار دلار به توسعه فناوری برای حل مشکلات و چالش​های کودکان در سرتاسر جهان کمک می​‌کند.
 
 صندوق نوآوری جهانی یونیسف قصد دارد سالانه 30 سرمایه​‌گذاری در کسب​‌وکارهای نوپا انجام دهد.
 
کد مطلب : ۲۷۱۲۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما