کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تخم مرغ مشهور اینستاگرام شکست + ویدیو

16 بهمن 1397 ساعت 13:35

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش تصویر یک تخم‌مرغ رکورد لایک را در اینستاگرام شکست. حالا هویت شخصی که این عکس را منتشر کرده، مشخص شده است.



آیتی‌من - اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش تصویر یک تخم‌مرغ رکورد لایک را در اینستاگرام شکست. حالا هویت شخصی که این عکس را منتشر کرده، مشخص شده است.

کسی که عکس تخم مرغ معروف اینستاگرام را که بیش از 50 میلیون لایک گرفته، منتشر کرده، کریس گادفری نام دارد.

گادفری مردی انگلیسی است که برای یک آژانس تبلیغاتی کار می‌کند و تصویر این تخم مرغ معروف را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد. او در مصاحبه با نیویورک تایمز توضیح  داده که او یک تخم مرغ معمولی را (که نامش را یوجین گذاشته) به این دلیل انتخاب کرده که فقط یک تخم مرغ است؛ نه جنسیت دارد، نه نژاد و نه مذهب. در واقع تخم مرغ مفهومی جهانی است.



تصویر این تخم مرغ روز 14 ژانویه با پشت سر گذاشتن تصویری که کایلی جنر از دخترش استورمی وبستر منتشر کرده بود،  لقب پر لایک‌ترین تصویر اینستاگرام را از آن خود کرد.

پس از ثبت این رکورد، در حساب کاربری تخم مرغ مذکور، پست‌های دیگری هم منتشر شد که نشان می‌دهد تخم مرغ در حال ترک خوردن است و در هر عکس تازه، ترک آن بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود.

روز یکشنبه گذشته نیز هم زمان با مسابقه سوپر بال، ویدیویی روی این اکانت منتشر شد که در آن تخم مرغ زیر بار شهرت‌اش می‌شکند. این ویدیو حاوی پیامی درباره سلامت روان است. تخم مرغ در این ویدیو می‌گوید: «فشار رسانه‌های اجتماعی من را خرد کرد؛ اگر شما هم با این موضوع درگیرید، با کسی صحبت کنید.»

این ویدیو حاوی لینک به وب‌‌سایت talkingegg.info است که خود حاوی لینک‌هایی به سازمان‌های سلامت روان در سرتاسر جهان است.

البته در کنار این پیام بهداشتی، تخم مرغ پرلایک به تخم طلای آقای گادفری هم تبدیل شده است. اکانت دربردارنده این عکس 10 میلیون فالوور دارد و حالا جزو اینفلوئنسرهای اینستاگرامی محسوب می‌شود.

این اکانت فروش محصولاتی با تصاویر تخم مرغ را شروع کرده و هشتگ #EggGang تاکنون نزدیک به 150 هزار بار در اینستاگرام استفاده شده است. حتی گفته می‌شود برندی که بخواهد به عنوان نخستین برند از این تخم مرغ شکسته بیرون بیاید، لااقل باید 10 میلیون دلار بپردازد.

البته گادفری و دو دوستش که اکانت تخم مرغ را در دست دارند گفته‌اند که علاقه‌ای به کسب درآمد از این راه ندارند و هدف‌شان ترویج تفکر مثبت است.
 
شما را به تماشای ویدیوی کوتاه مربوط به این مطلب، در همین صفحه یا در کانال «آی‌تی‌من» در آپارات  دعوت می‌کنیم.

دانلود ویدیو
تماشای ویدیو در آپارات

 


کد مطلب: 271223

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/271223/تخم-مرغ-مشهور-اینستاگرام-شکست-ویدیو

ITMen
  https://www.itmen.ir