کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید از سازمان فاوای شهرداری تهران روی داد

توافق ناجا و شهرداری برای برخورد با متخلفان طرح ترافیک

11 اسفند 1397 ساعت 18:36

فرماندهان ارشد نیروی انتظامی با حضور در سازمان فاوای شهرداری تهران ضمن بازدید از دیتاسنتر شهرداری با روند اجرای طرح ترافیک و کنترل و ذخیره سازی اطلاعات دوربین‌های ترافیکی از نزدیک آشنا شدند و درباره همکاری های مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.



آی‌تی‌من- ایوب سلیمانی، جانشین فرمانده ناجا، سردار تقی مهری، رییس پلیس راهور ناجا، سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، احمد دولتخواه، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا و محمدرضا مهماندار، رییس پلیس راهور تهران بزرگ، حضور داشتند. همچنین محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز دیگر میهمان این جلسه بود.

در نشستی که در ادامه بازدید از دیتاسنتر شهرداری تهران برگزار شد، دکتر محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران به معرفی اقدامات این سازمان پرداخت. همچنین با اشاره به شکل گیری دبیرخانه تهران هوشمند، برنامه‌ها، پروژه‌ها و مسیر حرکت به سمت هوشمندسازی شهر را توضیح داد.

فرجود در بخش دیگری از این نشست به تشریح اهم اقدامات سازمان و دبیرخانه تهران هوشمند پرداخت و همچنین به تولید روزانه بیش از 10 ترابایت داده در شهرداری تهران و ذخیره سازی و پردازش بیش از ۸ میلیون عکس دوربین های ترافیکی و تردد شهری در هر روز اشاره کرد که حجمی گسترده و پراهمیت را در مدیریت شهری در بر می گیرد.

در پایان این دیدار، طرفین پیرامون تبادل و اشتراک داده و نحوه برخورد با متخلفان طرح ترافیک به توافق رسیدند.
 


کد مطلب: 271345

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/271345/توافق-ناجا-شهرداری-برخورد-متخلفان-طرح-ترافیک

ITMen
  https://www.itmen.ir